找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B

[復(fù)制鏈接]
查看: 25913|回復(fù): 44
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:15:44 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk
副標(biāo)題Leidraad voor het be
編輯Caroline Braet,Matthias Berking
視頻videohttp://file.papertrans.cn/321/320574/320574.mp4
概述Effectieve training voor emotieregulatie.Toepasbaar bij kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar.Met apart werkboek
圖書封面Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B
描述.Dit boek biedt een effectieve emotieregulatietraining voor kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar. Het is een leidraad voor het begrijpen, versterken en trainen van emotieregulatie...Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk .beschrijft de meest recente inzichten met betrekking tot emotieregulatie. Het laat zien waarom kinderen en adolescenten moeite kunnen hebben om emoties te reguleren en hoe zich dit kan uiten. ?Sommige kinderen reageren agressief, anderen gaan erover piekeren, terwijl weer andere kinderen ze proberen te vermijden door overmatig te eten of te gamen. Dit wordt ge?llustreerd aan de hand van voorbeelden uit diverse klinische groepen (jongeren met angst, depressie, burn-out, eetstoornissen, obesitas, verslaving of gedragsproblemen)...In het praktische deel van het boek wordt de toepassing van de evidence-based emotieregulatietraining .EuREKA. beschreven. De training bestaat uit 12 sessies waarbij technieken om de eigen emoties beter te reguleren in een vaste volgorde aan kinderen en adolescenten worden aangeleerd. De sessies zijn uitgewerkt in het bijbehorende .Werkboek emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk. .Ook be
出版日期Book 2025Latest edition
關(guān)鍵詞emotieregulatie; emotieregulatie training; emotieregulerende instructies; transdiagnostische factor; emo
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-3041-6
isbn_softcover978-90-368-3040-9
isbn_ebook978-90-368-3041-6
copyrightBSL Media & Learning is een handelsnaam en merk van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Natu
The information of publication is updating

書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影響因子(影響力)




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引頻次




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk讀者反饋




書目名稱Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:32:07 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1974-8iagnostische aard van het concept emotieregulatie, wordt in dit hoofdstuk dieper ingegaan op het meten van emotieregulatie aan de hand van de verschillende niveaus zoals gedefinieerd door de Research Domain Criteria (RDoC), een theoretisch raamwerk dat de onderliggende?transdiagnostische mechanismen
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:24:10 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-031-55163-5 en jongeren. Uit onderzoek bij zowel kinderen en jongeren als volwassenen blijkt dat emotiedisregulatie (bijv. beperkt emotioneel bewustzijn, een overmatig gebruik van maladaptieve emotieregulatiestrategie?n, een tekort in het gebruik van adaptieve emotieregulatiestrategie?n) verband houdt met?de o
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:59:03 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:01:57 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:11:18 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-031-54215-2geren met psychische klachten. De training is gebaseerd op de goed ge?valueerde Affect Regulation?Training (ART) voor volwassenen, ontwikkeld door Berking en Whitley (2014). De ART?bestaat uit zes competenties die sequentieel worden aangeleerd. Uniek in deze training is dat eerst emotionele basiscom
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:34:03 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-55013-3n en stimuleren van zes verschillende emotieregulatievaardigheden. Het hoofdstuk start met een uiteenzetting van de relevantste inzichten en recentste studies uit het onderzoeksdomein, die als rationale hebben gediend voor de ontwikkeling van het programma. Daarna wordt uitgebreid ingegaan op de rol
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:31:44 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:42:19 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:07:54 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-20 01:30
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
南木林县| 柘荣县| 伊宁市| 大邑县| 凤庆县| 红桥区| 扎兰屯市| 江永县| 宝应县| 清水县| 五寨县| 宿松县| 和林格尔县| 石门县| 肇庆市| 上杭县| 吉林省| 丁青县| 集安市| 龙山县| 巴里| 嘉黎县| 鹤壁市| 右玉县| 丰都县| 苍山县| 兴业县| 靖边县| 尖扎县| 教育| 斗六市| 永城市| 全椒县| 侯马市| 承德县| 宜兰县| 纳雍县| 禹州市| 大港区| 上思县| 阜阳市|