找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Ernesto Laclau; P?dagogische Lektüre Steffen Wittig,Ralf Mayer,Julia Sperschneider Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), ex

[復(fù)制鏈接]
樓主: 討論小組
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:16:05 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:00:14 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-322-88966-9chiedlichen Reformprogramme und -ma?nahmen werden unter dem Stichwort der Output-Orientierung zusammengefasst und bezüglich ihrer Wirksamkeit kontrovers diskutiert (vgl. Bellmann & Wei?, 2009; Herzog, 2013; H?hne, 2007, 2010; Klieme & Leutner, 2006; Reichenbach, 2012; Rürup, 2007). Die in diesen Pro
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:43:56 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:16:02 | 只看該作者
Call Center Management in der Praxisio Gramsci. Unlike common readings of the figure of the organic intellectual, where it is understood as developing organically from within the ranks of the oppressed, I argue that the term “organic” also refers to organization, and that the role of the organic intellectual is to be a political organ
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:38:36 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 02:32:51 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:27:00 | 只看該作者
Solidarity with Youth Climate Activists,ests on Fridays, inspiring a larger movement of school strikes and student protests. In the city where we live and work, Vancouver, Canada, the protests have been organized by a group of high school students who call themselves the Sustainabiliteens.
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:15:12 | 只看該作者
Book 2024war in politik-, kultur- und sozialwissenschaftlichen Feldern rezipiert wurde, deren Aufnahme in erziehungswissenschaftlichen Debatten aber eher als ?handverlesen‘ bezeichnet werden k?nnte. Die Rezeption beschr?nkt sich h?ufig auf spezifische Eins?tze rund um die gemeinsam mit Chantal Mouffe in Hege
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:05:59 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 20:38:58 | 只看該作者
Lanthanide Ions and Calixarenes itself? These questions provide the impetus for what we pursue as an argument about the role of the instrumental in education. We have written together and separately about Laclau and education under the assumption that his work provides some insight into thinking about education.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 18:33
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
肃北| 万州区| 西宁市| 榆社县| 肇庆市| 容城县| 丰镇市| 麦盖提县| 屏东县| 江达县| 新宁县| 禹州市| 鸡东县| 鹤岗市| 肥乡县| 宁陕县| 屏山县| 洮南市| 耿马| 深圳市| 阿城市| 龙陵县| 九台市| 绵竹市| 临海市| 丹巴县| 丰原市| 孝义市| 崇仁县| 哈密市| 台东市| 天镇县| 德保县| 夏河县| 五峰| 巩留县| 惠水县| 永靖县| 广河县| 柳江县| 醴陵市|