找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Ein geschichtlicher Rückblick auf die Erziehung und die wissenschaftstechnische Forschung in Japan v; Uichi Hashimoto Book 1963 Springer F

[復(fù)制鏈接]
樓主: 啞劇表演
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:33:32 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:18:14 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 11:42:50 | 只看該作者
Summary,n and technical research between 1868 and 1945. Reference is made to the research institutes and the scientific societies founded in this period, with particular emphasis on the research institute Rikagaku Kenkyujo, the Academy of Sciences and on other prominent research organisations.
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:10:31 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:16:12 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 04:03:00 | 只看該作者
Das Erziehungs- und Bildungswesen in Japan vor der Meiji-Restauration,t sind nur unkontrollierbare überlieferungen vorhanden. Es ist die Zeit, in der sich das japanische Familien- und Sippenwesen ausbildete, und in der die Erziehung der Kinder vorwiegend in der Hand der Mutter lag. So war es in dieser Zeit ihre Pflicht, ihrem neugeborenen Kinde seinen Namen zu geben.
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:08:22 | 只看該作者
Die Reorganisation des Erziehungs- und Bildungswesens nach der Meiji-Restauration, insbesondere der1 abgeschafft, das ganze Land in Provinzen eingeteilt, denen Pr?fekten vorstanden, und ein unabh?ngiges, zentrales Kultusministerium eingerichtet. Nach einem kurzen Studium des Schulwesens in Europa und in den Vereinigten Staaten wurde im August 1872 das neue Unterrichtssystem verkündet, das seitdem
28#
發(fā)表于 2025-3-26 08:36:10 | 只看該作者
29#
發(fā)表于 2025-3-26 13:21:33 | 只看該作者
Summary, reorganisation in educational and cultural affairs after the Meiji Restoration, especially with the establishment of universities, technical education and technical research between 1868 and 1945. Reference is made to the research institutes and the scientific societies founded in this period, with
30#
發(fā)表于 2025-3-26 20:44:56 | 只看該作者
National Education Systems in the Post-national Era,ical-cultural legitimations, and operations of national education. By doing this, the chapter both introduces an international context in which national education systems are currently enmeshed and aims at sharpening our understanding of what national education can mean in contemporary times.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 21:26
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
浦北县| 呈贡县| 屏南县| 合肥市| 丘北县| 合江县| 吴江市| 元朗区| 平罗县| 民权县| 磴口县| 东海县| 灵川县| 穆棱市| 师宗县| 和田县| 福州市| 屯昌县| 天祝| 瑞安市| 鹤峰县| 桃园市| 南漳县| 精河县| 武清区| 新巴尔虎右旗| 江西省| 新泰市| 云梦县| 栾川县| 双流县| 越西县| 通道| 柯坪县| 波密县| 中卫市| 民权县| 余姚市| 富民县| 南开区| 册亨县|