找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b

[復(fù)制鏈接]
樓主: 使沮喪
21#
發(fā)表于 2025-3-25 03:53:07 | 只看該作者
iverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid va
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:38:00 | 只看該作者
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet effici?nt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
23#
發(fā)表于 2025-3-25 12:11:27 | 只看該作者
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:39:22 | 只看該作者
Het verplichte slb-gesprekde studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:10:25 | 只看該作者
We gaan een tijdschrift makenhouden. ‘Dat moet dit jaar weer lukken’, denkt hij. In de handleiding voor de studenten heeft hij zijn rol kort maar duidelijk omschreven: ‘ik ben de cursusleider en de hoofdredacteur, jullie maken deel uit van de redactie en in mijn rol als hoofdredacteur run ik de redactie’.
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:14:16 | 只看該作者
Een woeste opdrachtaars – een heel open opdracht te geven: dit is wat de bank nu doet – wat kan anders en beter? Niet veel meer dan dat. Jos heeft alle vertrouwen in zijn studenten. Na een week belt de bank: na intern beraad is men ‘om’ en durft men het experiment wel aan. Er is ruimte voor zes teams van elk vijf studenten.
27#
發(fā)表于 2025-3-26 07:36:22 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:29:46 | 只看該作者
Stagebegeleider, voor zover mogelijkjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet effici?nt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
29#
發(fā)表于 2025-3-26 16:39:36 | 只看該作者
Portfolio’s, waarvoor?ereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:42:58 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-60374-7de studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 21:23
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
麻城市| 淮安市| 乌拉特后旗| 浙江省| 沐川县| 双柏县| 龙山县| 丹阳市| 策勒县| 饶阳县| 德化县| 方城县| 雅江县| 永川市| 车险| 图木舒克市| 河北区| 德钦县| 凌云县| 琼海市| 清流县| 正安县| 馆陶县| 射洪县| 上虞市| 中西区| 瑞丽市| 南木林县| 文化| 阿巴嘎旗| 项城市| 兴仁县| 汝城县| 株洲市| 莲花县| 静安区| 驻马店市| 洪湖市| 贡嘎县| 泾阳县| 遂溪县|