找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b

[復(fù)制鏈接]
查看: 50673|回復(fù): 57
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:05:25 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!
副標(biāo)題33 cases uit het dag
編輯René van Kralingen,Pieter Mostert
視頻videohttp://file.papertrans.cn/283/282269/282269.mp4
概述Boek speelt in op de actuele spanningen in het beroepsonderwijs en WO en consequenties voor docenten boek leert docenten om te gaan met de diverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul
圖書(shū)封面Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b
描述.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid van een interne commissie: een scala van taken, aangegroeide activiteiten nog daargelaten. Docentschap is meer dan lesgeven. .Dit boek helpt docenten om zelf te koken in de keuken van het hoger onderwijs. De organisatie van het onderwijs is ingewikkeld geworden; daardoor zijn de taken van docenten erg versnipperd. Dit boek pleit voor een vereenvoudiging van onderwijsconcepten, toetssystemen, kwaliteitsborging, etc..De auteurs hebben de ambitie om met dit boek alle docenten in staat te stellen betrokken te raken bij de ontwikkeling en verbetering van hun opleiding, niet omdat dat moet van een of andere instantie, maar omdat ze het zelf willen. Intrinsiek gedreven dus.In 33 cases nemen de auteurs diverse rollen en taken onder de loep, die een docent naast zijn lesgevende taken uitvoert. Zij analyseren elke case door te kijken naar de organisatie, de formele kaders, de onderlinge communicatie en de didactiek. Vervolgens wordt duidelijk aangegeven wat
出版日期Book 2013Latest edition
關(guān)鍵詞beroepsonderwijs; didactiek cursus; onderwijsinspectie; schoolorganisatie; wetenschappelijk onderwijs; le
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-0291-8
isbn_ebook978-90-368-0291-8
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2013
The information of publication is updating

書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Docent, kom aan je werk toe!讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:04:39 | 只看該作者
Jan Alexis Nielsen,Jens Dolin,Sofie Tidemandtsen’ werpt een collega op. ‘Dit struikelvak moeten we totaal anders inrichten’ vervolgt hij. ‘Ondanks de regels in het Onderwijs- en Examenreglement moet er een aanwezigheidsplicht komen, die zorgt dat studenten meer oefenen en vaker getoetst worden’. ‘Dit soort post-pubers’ voegt hij er lachend aa
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:04:21 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:41:51 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-319-63248-3n. Wat een onfatsoenlijk gedrag … Het irriteert hem niet meer, het maakt hem woedend. Als om kwart over twee nog studenten met veel bombarie plaatsnemen, knapt er iets in hem. Woedend loopt hij op de studenten af en eist dat ze direct vertrekken. De zaal valt stil. ‘Wat is het probleem?‘, vraagt een
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:17:38 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:08:42 | 只看該作者
Land Use Transformation in Active Delta0 punten. Micha vindt dat uitgewerkte trendanalyses gedetailleerd worden beoordeeld en dat hij studenten transparant uitlegt hoe hun cijfer tot stand komt. Micha heeft in de laatste teamvergadering van het opleidingsmanagement echter te horen gekregen dat hij zijn beoordelingslijst fijnmaziger moet
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:57:04 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:24:58 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:00:39 | 只看該作者
Transforming British Governmentak is afgelopen, dat vindt hij merkwaardig. Hij wil studenten eerder betrekken bij de vormgeving van het onderwijs, hen eerder en merkbaar invloed geven. Brands besluit de studenten in de eerste les een evaluatieformulier te laten maken, met rubrieken zoals: Wat wil je leren? Hoe ga je straks vastst
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:54:51 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 19:27
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
洛扎县| 珠海市| 咸宁市| 凌云县| 象山县| 磴口县| 西盟| 腾冲县| 南宫市| 阳信县| 吴忠市| 海城市| 福安市| 北海市| 青铜峡市| 阜城县| 隆化县| 全椒县| 南平市| 平乡县| 称多县| 三穗县| 兴文县| 五莲县| 京山县| 韶山市| 龙南县| 时尚| 磐安县| 嘉义市| 株洲市| 当雄县| 巨野县| 华亭县| 十堰市| 怀宁县| 光山县| 富平县| 大同市| 新绛县| 正镶白旗|