找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: De verleiding weerstaan; Over de noodzaak van Marlies Banens,Akkelien Bergsma,Corrie With,Wim Di Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van L

[復(fù)制鏈接]
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:05:34 | 只看該作者
De invloed van de visie op leren op de rol van leermiddelen in een opleiding, factoren in het CLUontwerpmodel – een belangrijke invloed heeft op de functies die aan leermiddelen worden toegekend. Uit CLU-onderzoek blijkt dat ontwerpers zich nog onvoldoende bewust zijn van deze invloed.
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:45:00 | 只看該作者
Attitude-ontwikkeling in opleidingen,en ontleend aan het attitude-instructiemodel van de Amerikaanse psychologen Kamradt en Kamradt. Een project dat gericht is op het ontwikkelen van arbeidsattitudes bij medewerkers binnen de Sociale Werkvoorziening dient als casus.
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:16:53 | 只看該作者
Het ontwerpen van een assessment voor CGO,wordt opgevat als leerinstrument. De kwaliteit van de evaluatie wordt sterk afgemeten aan de mate waarin beoordelingen in de vorm assessments diepgaand leren bevorderen. Aanknopingspunten voor het waarborgen van deze kwaliteit biedt het werk van Birenbaum en Messick.
34#
發(fā)表于 2025-3-27 12:18:01 | 只看該作者
Het aanleren van professioneel handelen in de beroepspraktijk,erwijs zijn leren in de praktijk, leren reflecteren en leren samenwerken. Een te ontwikkelen tandheelkundige opleiding dient als casus. In de casus komen alle aspecten van het CLU-ontwerpmodel kort aan bod.
35#
發(fā)表于 2025-3-27 15:54:27 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:05:55 | 只看該作者
,Ontwerpen voor leerwerkplekken: ‘Kansen in het groen’, de rol is van de verschillende actoren in het ontwerpproces (externe consistentie). In de tweede plaats toont het hoofdstuk aan wat de betekenis moet zijn van de factor ‘organisatie’ in het CLU-ontwerpmodel voor het ontwerpen van leerwerkplekken. Het project ‘Kansen in het Groen’ dient als casus. N
37#
發(fā)表于 2025-3-28 00:13:14 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:28:51 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:23:55 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:13:58 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-16 08:36
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
青冈县| 武定县| 来凤县| 隆回县| 临泽县| 集贤县| 电白县| 襄樊市| 尤溪县| 松江区| 宿松县| 东宁县| 铜梁县| 金乡县| 尤溪县| 永德县| 云和县| 祁连县| 平阴县| 杂多县| 梨树县| 卢龙县| 中江县| 城市| 淮北市| 咸宁市| 中卫市| 突泉县| 美姑县| 莎车县| 景泰县| 五常市| 长垣县| 新丰县| 永善县| 南宁市| 随州市| 庆元县| 井陉县| 二手房| 临颍县|