找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Brein@work; Wetenschap en toepas Nina Lazeron,Ria Dinteren Book 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010

[復(fù)制鏈接]
樓主: Philanthropist
11#
發(fā)表于 2025-3-23 10:14:08 | 只看該作者
De psychologie van het lerentuk van Wytse Wadman wordt duidelijk dat er in de hersenen veel gebeurt als we leren. Sommig leren leidt later tot bewuste herinneringen en kennis. Ander leren bouwt vaardigheden op die we in het dagelijks leven nodig hebben. Soms leidt leren alleen tot neigingen waar we ons niet of nauwelijks van bewust zijn.
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:27:09 | 只看該作者
Book 2010Latest edition die je in het werk kunt gebruiken op een rij gezet. En er wordt met veel voorbeelden duidelijk gemaakt wat je hiervan zelf kunt inzetten. Voor je eigen leren, voor het ontwikkelen van je medewerkers en voor cursisten, zowel in het werk als tijdens coachinggesprekken.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:49:13 | 只看該作者
nprincipes die je in het werk kunt gebruiken op een rij gezet. En er wordt met veel voorbeelden duidelijk gemaakt wat je hiervan zelf kunt inzetten. Voor je eigen leren, voor het ontwikkelen van je medewerkers en voor cursisten, zowel in het werk als tijdens coachinggesprekken.978-90-313-7816-6
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:06:40 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:49:33 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 10:12:30 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:25:20 | 只看該作者
M. B. Peoples,D. F. Herridge,J. K. Ladhalfde tijdsinvestering en inspanning zul je op de lange duur veel meer onthouden. Maar wat is de optimale spreiding? Is er een simpele vuistregel? In dit hoofdstuk zullen we kijken naar onderzoek naar reclamecampagnes. Hieruit volgt een aantal richtlijnen die kunnen worden vertaald naar leren in het algemeen.
18#
發(fā)表于 2025-3-24 15:08:59 | 只看該作者
S. P. Wani,O. P. Rupela,K. K. Leede eigen maatstaven. Pas als men zichzelf kent, ontstaat de maatstaf om anderen te meten en het unieke in de ander te begrijpen en te accepteren. Het structogram maakt, met behulp van een aantal vragenlijsten, het voorkeurspatroon in het eigen gedrag en in dat van anderen zichtbaar.
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:58:43 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:07:18 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 04:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
正宁县| 凌源市| 中卫市| 禄劝| 上林县| 丹东市| 新龙县| 安图县| 乡宁县| 河池市| 宣汉县| 紫阳县| 鄂尔多斯市| 慈利县| 子长县| 丹寨县| 长海县| 兴化市| 成武县| 南郑县| 武宣县| 鲁山县| 保靖县| 阳朔县| 高青县| 南城县| 唐河县| 梁山县| 德阳市| 平舆县| 闻喜县| 台安县| 彭州市| 宣恩县| 合肥市| 葵青区| 道孚县| 花莲市| 随州市| 敦煌市| 汤原县|