找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Behandeling van trauma bij kinderen en adolescenten; Met de methode Traum Judith A. Cohen,Anthony P. Mannarino,Esther Deblin Book 2021Lates

[復(fù)制鏈接]
31#
發(fā)表于 2025-3-26 23:46:39 | 只看該作者
https://doi.org/10.1057/9780333985502s enorm helpen bij het begrijpen van het ontstaan, het persisteren en de motivatie van probleemgedrag bij hun kinderen door functieanalyses uit te voeren in relatie tot problematische interacties tussen ouder en kind.
32#
發(fā)表于 2025-3-27 03:29:00 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 05:53:58 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 11:01:18 | 只看該作者
35#
發(fā)表于 2025-3-27 13:37:40 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:59:48 | 只看該作者
In vivo beheersing van herinneringen aan het traumaor onschuldige situaties en hebben daarom geen technieken voor in vivo beheersing nodig. Therapeuten moeten deze module alleen gebruiken voor kinderen die stelselmatig situaties of signalen mijden die veilig (onschuldig) zijn en bij wie deze vermijding hun vermogen om zich positief te ontwikkelen in de weg staat.
37#
發(fā)表于 2025-3-27 23:21:10 | 只看該作者
Genders and Sexualities in Historygevolgen kunnen hebben voor hun ontwikkeling, gezondheid en veiligheid. Deze traumasymptomen kunnen onder andere van affectieve, gedragsmatige, biologische, interpersoonlijke, cognitieve of complex-traumatische aard zijn. Ongeacht hoe de diagnose van het kind luidt hebben traumagerelateerde probleme
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:52:37 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:42:13 | 只看該作者
Immigrants in the Sexual Revolutionind samen wordt ingebouwd die gericht is op het oefenen van vaardigheden en die later, tegen het einde van de therapie, gelegenheid biedt voor open communicatie over de traumatische gebeurtenis(sen). De TF-CBT-modules die terugkomen in het PRACTICE-acroniem zijn psycho-educatie en opvoedkundige vaar
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:25:23 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-30394-5e trauma’s leidt. De bewijzen voor de doeltreffendheid van TF-CBT duiden erop dat dit model generaliseerbaar is naar kinderen van verschillende leeftijden, ontwikkelingsniveaus, etnische achtergronden en culturen; naar kinderen die verschillende types trauma hebben meegemaakt, waaronder meervoudige
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-18 16:14
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
青铜峡市| 宽甸| 邮箱| 富源县| 甘南县| 上虞市| 荆州市| 开鲁县| 延庆县| 福鼎市| 岳普湖县| 阳曲县| 都江堰市| 奇台县| 凤城市| 永丰县| 华蓥市| 海南省| 龙门县| 曲麻莱县| 大田县| 永嘉县| 桦南县| 奈曼旗| 宜君县| 拜城县| 华蓥市| 蒙阴县| 于都县| 南涧| 锦州市| 临夏县| 阿瓦提县| 广安市| 牡丹江市| 彭山县| 吉林市| 西充县| 温州市| 若尔盖县| 星子县|