找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Begeleiden van groepen; Groepsdynamica in pr Jan Remmerswaal Book 2015Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2015 Welzijn, management en or

[復(fù)制鏈接]
樓主: BREED
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:42:44 | 只看該作者
Feedback,pparatuur. Dit werken we uit naar groepen. Dit proces verloopt in vier fasen. We onderscheiden daarbij positieve en negatieve feedback. Wanneer het systeem zijn norm verandert, wordt de feedback positief genoemd. Wanneer het systeem zijn norm niet verandert, wordt de feedback negatief genoemd. De te
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:20:49 | 只看該作者
Groepsontwikkeling,dachte is dat de ontwikkeling van de groep overeenkomsten vertoont met de psychosociale ontwikkeling van het individu. Daarvan is het model van Bion een voorbeeld, waarin hij vijf basisassumpties beschrijft: afhankelijkheid, tegenafhankelijkheid, strijd, vlucht en paarvorming. We werken dat uit in d
33#
發(fā)表于 2025-3-27 05:59:56 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 10:30:35 | 只看該作者
Groepsontwikkeling in taakgroepen en trainingsgroepen,en persoonlijke fase. Elke hoofdfase wordt onderverdeeld in drie subfasen. Het model van de taakgroep benadrukt het inhouds- en procedureniveau. Het model van de trainingsgroep benadrukt het interactie- en bestaansniveau. Dat is een belangrijk verschil, maar functioneel gezien zijn de twee typen gro
35#
發(fā)表于 2025-3-27 16:41:24 | 只看該作者
Grote groepen,groepen. Ook in grote groepen spelen de vijf niveaus van groepsfunctioneren: inhoudsniveau, procedureniveau, interactieniveau, bestaansniveau en contextniveau (zie ? paragraaf .). Groepsdynamisch zijn in grote groepen vooral het interactieniveau en het bestaansniveau interessant. Deze worden in dit
36#
發(fā)表于 2025-3-27 17:51:54 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-28 00:16:50 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 03:40:58 | 只看該作者
978-90-368-0724-1Bohn Stafleu van Loghum 2015
39#
發(fā)表于 2025-3-28 09:12:36 | 只看該作者
Jan RemmerswaalGeeft antwoord op veelgestelde vragen.Geschikt voor de professionele (trainings)markt.Gericht op het brede sociaal agogische domein: MWD, SPH, pedagogiek, CMV, CT en toegepaste psychologie.Includes su
40#
發(fā)表于 2025-3-28 14:08:40 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-17 09:45
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
临安市| 深州市| 龙州县| 西华县| 临海市| 陆河县| 扎兰屯市| 区。| 运城市| 来安县| 抚州市| 邹平县| 仪征市| 灌云县| 镇沅| 墨竹工卡县| 吴忠市| 浦城县| 元氏县| 民勤县| 贵定县| 河南省| 罗平县| 卓资县| 敦煌市| 宁城县| 开阳县| 浙江省| 廉江市| 水富县| 河北省| 梅州市| 象州县| 香格里拉县| 石首市| 昭平县| 沙洋县| 肇州县| 杨浦区| 乾安县| 辽宁省|