找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Active Learning from Infancy to Childhood; Social Motivation, C Megan M. Saylor,Patricia A.‘Ganea Book 2018 Springer International Publishi

[復(fù)制鏈接]
樓主: 變更
11#
發(fā)表于 2025-3-23 09:51:12 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 15:57:10 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:49:42 | 只看該作者
n zu Vergütungen .Internetadressen .NEU:.Erweitert um ICF sowie Rechtsgrundlagen für Schweiz und ?sterreich.Sowohl für jeden ?rztlichen Gutachter als auch für den Auftraggeber von Gutachten als Nachschlagewerk bestens geeignet!.978-3-662-43425-3
14#
發(fā)表于 2025-3-24 00:13:27 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:51:16 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:11:26 | 只看該作者
.How conversations with parents can affect children’s word associations..Evidence evaluation for active learning and teaching in early childhood..Bilingual children and their role as language brokers for their 978-3-030-08391-5978-3-319-77182-3
17#
發(fā)表于 2025-3-24 13:45:03 | 只看該作者
Imaging Findings: CT and MRI with MRCPe implications for belief revision and for building new knowledge. Explanation works in tandem with discovery-oriented behaviors like question asking and exploration to drive causal learning and improve problem solving.
18#
發(fā)表于 2025-3-24 15:23:44 | 只看該作者
Book 2018cess of active word learning..Understanding when and how explanation promotes exploration..How conversations with parents can affect children’s word associations..Evidence evaluation for active learning and teaching in early childhood..Bilingual children and their role as language brokers for their
19#
發(fā)表于 2025-3-24 18:59:51 | 只看該作者
Choosing to Learn: Evidence Evaluation for Active Learning and Teaching in Early Childhood978-3-642-96397-1
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:42:04 | 只看該作者
Introduction: How Children Propel Development. Der Organismus wird dabei nacheinander als Energie- bzw. Signalerzeuger, -empf?nger und -wandler betrachtet. In dieses neuartige Schema lassen sich zwanglos alle Teilgebiete des Themas einordnen. Schwerpunkte der Darstellung bilden die Entstehung und Ableitung bioelektrischer Signale vom Organismu
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-28 22:32
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
陕西省| 新绛县| 太谷县| 平江县| 边坝县| 交口县| 舟山市| 大荔县| 眉山市| 胶州市| 和静县| 来宾市| 武宁县| 丹江口市| 江川县| 吴桥县| 云和县| 无极县| 东光县| 澳门| 通城县| 临漳县| 轮台县| 兴国县| 鄂伦春自治旗| 衡山县| 镇巴县| 双峰县| 萍乡市| 广河县| 登封市| 右玉县| 全椒县| 景东| 抚顺市| 彰武县| 舞钢市| 丹巴县| 中卫市| 大城县| 台中县|