找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Acceptance and Commitment Therapy bij kinderen en jongeren; Monique Samsen,Janneke de Heus Book 2017 Bohn Stafleu van Loghum 2017 ACT.ACT

[復制鏈接]
樓主: Neogamist
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:02:22 | 只看該作者
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westd. Daarna volgt uitleg over het opstellen van een begeleidingsplan. ‘Creatieve hopeloosheid’ zet de poort open naar verandering. Dit is een belangrijk thema binnen ACT-begeleiding en er zijn verschillende oefeningen die je kunt gebruiken om het te bevorderen.
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:45:26 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 15:43:52 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-45943-7Dit hoofdstuk reikt het kind verschillende oefeningen aan die hem helpen bij het overzichtelijk maken van de verschillende informatiestromen en signalen die hij uit zichzelf en de omgeving krijgt. Ook zijn er oefeningen om te leren hoe op deze informatie te reflecteren en hieruit conclusies te trekken en het gedrag erop af te stemmen.
24#
發(fā)表于 2025-3-25 17:06:02 | 只看該作者
Lightweight Azimuth and Equatorial Mounts,In dit hoofdstuk worden oefeningen aangeboden die de begeleidingsprocessen ondersteunen. Hierdoor kun je het effect van oefeningen vergroten of kinderen leren zichzelf te helpen met het onthouden van het doen van de oefeningen. Daarnaast zijn er oefeningen die het effect van de begeleiding beogen vast te houden nadat de begeleiding gestopt is.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:32:54 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:59:33 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 04:49:51 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-83268-0t ACT zes kernprocessen ontwikkeld: Waarden, Toegewijde actie, Contact met huidige moment, Zelf als context, Acceptatie en Defusie. Het model ACT4kids bestaat uit een metaforische en inhoudelijke vertaling van deze processen, te weten: hart, uil, kat, olifant, boom en zelf. Het model vertegenwoordig
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:21:34 | 只看該作者
Stages of Photographic Developmentding van het kind. Veranderingen vinden veelal alleen plaats als in de begeleiding zowel het kind als ook zijn omgeving wordt betrokken. Ouders kunnen hun kind ondersteunen door hem te motiveren, te helpen met de oefeningen thuis, de langetermijndoelen van het kind in het oog te houden en zo mogelij
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:10:17 | 只看該作者
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westn verschillende oefeningen voor de intake. Hierin verzamel je informatie over wat het kind tot nu toe heeft meegemaakt, en de situatie en omgeving op dit moment. Je kijkt ook welke ACT4kids-vaardigheden het kind al beheerst en waarin het kind en zijn ouders het liefst verandering zien..Aan de hand v
30#
發(fā)表于 2025-3-26 16:55:28 | 只看該作者
J.-L. Heudier,C. Labeyrie,T. Lavergéitleg over de doelen waarvoor je ze kunt inzetten..In de oefeningen met de boom traint het kind het bewust kunnen sturen van de aandacht en deze te richten op zijn omgeving en de eigen lichamelijke ervaringen. Uiloefeningen leren het kind om de aandacht te richten op gedachten en gevoelens en deze t
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-21 13:31
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
元朗区| 沾益县| 松桃| 南城县| 左云县| 彝良县| 会昌县| 休宁县| 青神县| 涿鹿县| 和林格尔县| 花莲县| 池州市| 监利县| 瑞金市| 南安市| 南昌市| 炉霍县| 台湾省| 攀枝花市| 宁武县| 岢岚县| 饶平县| 沅江市| 泰顺县| 阿城市| 鲜城| 攀枝花市| 科尔| 云梦县| 建德市| 竹北市| 莱州市| 威信县| 兴国县| 绩溪县| 陇川县| 大田县| 康平县| 鲁甸县| 基隆市|