找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Acceptance and Commitment Therapy bij kinderen en jongeren; Monique Samsen,Janneke de Heus Book 2017 Bohn Stafleu van Loghum 2017 ACT.ACT

[復(fù)制鏈接]
樓主: Neogamist
11#
發(fā)表于 2025-3-23 10:13:09 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 16:56:27 | 只看該作者
Book 2017liteit aanwezig zijn, maar waar de volgorde minder vast staat. Het werkboek wordt gebruikt als ?een soort kaartenbak met oefeningen die los gebruikt kunnen worden of als geheel: achter elkaar, door elkaar. ..Dit werkboek heeft als doel voldoende algemene theoretische ondersteuning te bieden voor onb
13#
發(fā)表于 2025-3-23 20:58:50 | 只看該作者
ren om ACT te gebruiken in de behandeling van kinderen en/of.Acceptatie en Commitment Therapie bij kinderen en jongeren is een dynamisch werkboek, waarbij alle elementen/vaardigheden voor psychologische flexibiliteit aanwezig zijn, maar waar de volgorde minder vast staat. Het werkboek wordt gebruikt
14#
發(fā)表于 2025-3-24 00:05:22 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:24:41 | 只看該作者
Processing Very Short Exposures,e te doen wat ze graag willen doen in hun leven. Het protocol bestaat uit acht groepsbijeenkomsten, waarbij in elke bijeenkomst wordt geoefend met verschillende metaforen en oefeningen uit het model ACT4kids. Voor de laatste bijeenkomst worden de ouders ook uitgenodigd.
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:46:18 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-83268-0t alle kernprocessen en er is een belangrijke rol weggelegd voor de cognitieve processen die bij kinderen nog in ontwikkeling zijn. De kernprocessen binnen ACT zijn nauw met elkaar verbonden en in de praktijk overlappen ze elkaar. Het model sluit goed aan bij het ontwikkelingsniveau en de ervaringswereld van kinderen.
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:54:20 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 16:46:18 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-642-83268-0it het goed aan bij jongeren die zich over het algemeen moeilijk laten leiden door volwassenen..ACT is door de toegankelijke methodiek goed in te zetten door verschillende begeleiders in allerlei settings, zowel individueel als in een groep.
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:27:55 | 只看該作者
Book 2017sniveau van kinderen en jongeren. Vanwege de grote verzameling van oefeningen en metaforen, gepresenteerd als ‘kaartenbak’ in dit werkboek, zijn onbekenden met ACT eerder geneigd de methodiek toe te passen..
20#
發(fā)表于 2025-3-24 23:26:38 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-21 13:31
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
靖边县| 临汾市| 勐海县| 界首市| 仙居县| 方山县| 洪江市| 寻乌县| 梁平县| 沙湾县| 陆河县| 沙坪坝区| 文化| 上犹县| 兰溪市| 健康| 敦化市| 德安县| 榆树市| 正镶白旗| 怀仁县| 满城县| 周至县| 从化市| 洞头县| 马关县| 梅州市| 铁岭市| 巴青县| 怀宁县| 普兰县| 三门县| 滕州市| 海晏县| 抚远县| 江西省| 醴陵市| 武清区| 通州市| 临沂市| 灵山县|