找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking; Inleiding en ziekteb Maja Trigt,IJbelien Jüngen,Simone Meijden-Meijer Book 2015Latest ed

[復制鏈接]
查看: 24455|回復: 34
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:30:16 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking
副標題Inleiding en ziekteb
編輯Maja Trigt,IJbelien Jüngen,Simone Meijden-Meijer
視頻videohttp://file.papertrans.cn/1062/1061252/1061252.mp4
概述Uitgebreide aandacht voor verschillende vormen van mentale retardatie.Gericht op de verpleegkundige die weer een grotere rol krijgt in de gehandicaptenzorg.Veel aandacht voor gezondheidsproblemen en s
圖書封面Titlebook: Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking; Inleiding en ziekteb Maja Trigt,IJbelien Jüngen,Simone Meijden-Meijer Book 2015Latest ed
描述Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking biedt de basiskennis om mensen met een verstandelijke beperking te verzorgen en te begeleiden. Het boek geeft een inleiding in de wereld van mensen met een verstandelijke beperking. Er is aandacht voor definities, oorzaken, verschillende zorgvormen, de rol van begeleiders (agogisch medewerkers en verpleegkundigen) en relevante wetgeving. De lezer vindt in di boek de bespreking van veelvoorkomende ziektebeelden op zowel prenataal, perinataal als postnataal gebied. Natuurlijk niet zonder aandacht te besteden aan oorzaken, verschijnselen, gezondheidsproblemen en aandachtspunten in zorg en begeleiding.
出版日期Book 2015Latest edition
關鍵詞gehandicaptenzorg; handicaps; verpleegkunde; verstandelijk gehandicapt; verstandelijke beperking
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-0883-5
isbn_softcover978-90-368-0882-8
isbn_ebook978-90-368-0883-5
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2015
The information of publication is updating

書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking影響因子(影響力)




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking網(wǎng)絡公開度




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking網(wǎng)絡公開度學科排名




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking被引頻次




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking被引頻次學科排名




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking年度引用




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking年度引用學科排名




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking讀者反饋




書目名稱Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:00:29 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:22:38 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 04:58:31 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:44:06 | 只看該作者
De lezer vindt in di boek de bespreking van veelvoorkomende ziektebeelden op zowel prenataal, perinataal als postnataal gebied. Natuurlijk niet zonder aandacht te besteden aan oorzaken, verschijnselen, gezondheidsproblemen en aandachtspunten in zorg en begeleiding.978-90-368-0882-8978-90-368-0883-5
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:21:43 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:21:58 | 只看該作者
handicaptenzorg.Veel aandacht voor gezondheidsproblemen en sZorg voor mensen met een verstandelijke beperking biedt de basiskennis om mensen met een verstandelijke beperking te verzorgen en te begeleiden. Het boek geeft een inleiding in de wereld van mensen met een verstandelijke beperking. Er is aa
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:39:51 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:02:52 | 只看該作者
Markus Doedt,Thomas G?ke,Jan Pardo,Maik Mertenisciplines in the humanities, social sciences, and natural sciences, bringing into focus an array of contentious issues in philosophies and methods of teaching for multiple academic disciplines and their many intersections.978-3-319-84445-9978-3-319-50621-0
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:55:54 | 只看該作者
DISKURS-ARENA: Nachhaltigkeit und Ethik in der Lehrerbildung,ldung mit didaktischer Reflexion um eine ethische Komponente erweitert. Zweitens tr?gt er zu einer Professionalisierung der Lehrenden bei, da die Entwicklung einer situationsangemessen authentischen Rolle aufgrund der Wirkung der Lehrerpers?nlichkeit im Unterrichtsprozess auf die Schüler_innen für d
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 20:14
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
五台县| 芜湖县| 嘉祥县| 神木县| 高密市| 曲周县| 兴山县| 法库县| 丹江口市| 观塘区| 雷山县| 景德镇市| 舞阳县| 赤水市| 潼南县| 肇源县| 高台县| 湟源县| 双牌县| 建德市| 油尖旺区| 北京市| 革吉县| 淮滨县| 朔州市| 固始县| 尖扎县| 循化| 阳江市| 晋江市| 北碚区| 宜君县| 长春市| 陆丰市| 新乡市| 贵州省| 华坪县| 玉龙| 裕民县| 宿州市| 景德镇市|