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Titlebook: ?konomie der Werbung; Grundlagen – Wirkung Ralf N?cker Textbook 2021Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springe

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樓主: broach
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發(fā)表于 2025-3-27 00:22:32 | 只看該作者
Zukunft der Werbung und der Agenturen,cipation is not enough to either really influence the direction of a large-scale civic project or to create a lasting social movement. The time process of guiding an inclusively democratic civic renewal movement from the first stage of organizing through experience and fact-sharing, teaching partici
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發(fā)表于 2025-3-27 02:21:25 | 只看該作者
Fazit: Die Zukunft der Forschung, with into the international sphere (such that internationalism becomes our own society, ‘writ large’). Thus Woodrow Wilson, in his architectonic for the makeup of the incipient League of Nations, envisaged only ‘democratic’ countries as full-fledged members. As the League developed, it gradually re
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發(fā)表于 2025-3-27 07:31:00 | 只看該作者
Back MatterThis might be the result of Turkey being one of the few countries in the modern period that have — as Hakan Yavuz has pointed out — ‘had their identity contested as bitterly and interpreted as variously as the Republic of Turkey’ with interpretations ranging ‘from those that perceive it essentially
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發(fā)表于 2025-3-27 12:51:14 | 只看該作者
nenen Einsichten k?nnen auch für die Praxis genutzt werden..Die 3. Auflage wurde überarbeitet und aktualisiert..?Ralf N?cker widmet sich dem Thema Werbung aus einem spannenden und für den Themenbereich überraschend ungew?hnlichen Blickwinkel: Werbeagenturen und ihr Produkt werden systematisch aus ?konomisc978-3-658-33691-2978-3-658-33692-9
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發(fā)表于 2025-3-27 14:26:33 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-27 18:21:25 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-28 00:42:21 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-28 03:26:51 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-28 09:56:25 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-28 10:58:27 | 只看該作者
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