找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: (Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict; Michelle J. Bellino,James H. Williams Book 2017 SensePublishers-Rotterdam, The

[復(fù)制鏈接]
查看: 18282|回復(fù): 50
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:58:32 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
期刊全稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict
影響因子2023Michelle J. Bellino,James H. Williams
視頻videohttp://file.papertrans.cn/101/100085/100085.mp4
發(fā)行地址The collection brings together diverse contemporary and historical cases of curricula, educational practice, and policy as implemented in conflict-affected and post-conflict contexts; these empirical
圖書封面Titlebook: (Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict;  Michelle J. Bellino,James H. Williams Book 2017 SensePublishers-Rotterdam, The
影響因子How do schools protect young people and call on the youngest citizens to respond to violent conflict and division operating outside, and sometimes within, school walls? What kinds of curricular representations of conflict contribute to the construction of national identity, and what kinds of encounters challenge presumed boundaries between us and them? Through contemporary and historical case studies—drawn from Cambodia, Egypt, Northern Ireland, Peru, and Rwanda, among others—this collection explores how societies experiencing armed conflict and its aftermath imagine education as a space for forging collective identity, peace and stability, and national citizenship. In some contexts, the erasure of conflict and the homogenization of difference are central to shaping national identities and attitudes. In other cases, collective memory of conflict functions as a central organizing frame through which citizenship and national identity are (re)constructed, with embedded messages about whobelongs and how social belonging is achieved. The essays in this volume illuminate varied and complex inter-relationships between education, conflict, and national identity, while accounting for ways i
Pindex Book 2017
The information of publication is updating

書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict影響因子(影響力)




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict被引頻次




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict被引頻次學(xué)科排名




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict年度引用




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict年度引用學(xué)科排名




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict讀者反饋




書目名稱(Re)Constructing Memory: Education, Identity, and Conflict讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:59:50 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:39:19 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:04:39 | 只看該作者
SensePublishers-Rotterdam, The Netherlands 2017
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:37:42 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:04:28 | 只看該作者
Front MatterHand; der überraschende Rückgang der Arbeitslosigkeit hatte in den Kreisen der Wirtschaft und in der arbeitenden Bev?lkerung nach langen Jahren der Krise die Hoffnung auf eine baldige überwindung der unertr?glichen materiellen Existenzbedrohung erweckt und den Willen zur Zusammenarbeit mit der neuen
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:04:45 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:53:41 | 只看該作者
What Framing Analysis Can Teach Us about History Textbooks, Peace, and Conflictzweige, welche vordem nur Holtzkohle vermendeten, sind an der Hand technischer Jortschritte zur billigeren Steinkohle übergegangen; inmer weitere Kreise haben infolge der Vervollkommnung der Verkehrsmittel die Mineralkohlen sich dienstbar gemacht, und in demselben Ma?e dieser rapiden Entwickelung si
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:57:23 | 只看該作者
Ideologies Inside Textbooksund Veredelung. Ohne die Fortschritte, welche die Naturwissenschaften, insbesondere die Physik und Chemie machten, w?re der ungeheure Aufschwung der Industrie nicht m?glich gewesen. Durch das zielbewu?te Arbeiten der Wissenschaft und das logische übertragen der gewonnenen Erkenntnisse auf die Praxis
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:00:33 | 只看該作者
scher und zwar pflanzlicher Natur. In der ?lteren Literatur spielt dieser Badeschlamm eine gro?e Rolle, und zwar unter verschiedenen Bezeichnungen wie Badevegetation, Badmoos oder Badeschwamm. Schon v. Barisani (2) fand eine gewisse Gattung Moos als merkwürdig, das sich an allen Orten, über welche d
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 12:49
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
报价| 汤阴县| 溧阳市| 永新县| 航空| 庄河市| 康平县| 岳阳市| 棋牌| 高清| 乐至县| 县级市| 昭通市| 威远县| 泗阳县| 耿马| 台南县| 祁连县| 保山市| 沙坪坝区| 泸定县| 霍林郭勒市| 澜沧| 安化县| 五莲县| 韩城市| 龙海市| 衢州市| 临安市| 剑河县| 铜鼓县| 张家界市| 连山| 嘉鱼县| 张家港市| 炉霍县| 南华县| 岳普湖县| 那坡县| 思茅市| 辉县市|