找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Visualizing Argumentation; Software Tools for C Paul A. Kirschner (Professor of Educational Techno Book 2003 Springer-Verlag London 2003 Co

[復(fù)制鏈接]
樓主: 解毒藥
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:01:53 | 只看該作者
Simon Buckingham Shum,Victoria Uren,Gangmin Li,John Domingue,Enrico Mottaive Analyse von Ladeprozessen verschiedener Typen vorgenommen worden, um anschlie?end ein Konzept für eine SSI-basierte E-Roaming-Dienstleistung zu erstellen. Dabei lassen die Ergebnisse dieser Arbeit die folgenden Antworten auf die gestellten Forschungsfragen zu.
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:40:17 | 只看該作者
Tim van Gelderchen Insulin-Bestimmung sofort eine Vielzahl von Arbeitsgruppen auf dieses Verfahren stürzte. Sehr bald stellte sich heraus, da? die erste Vorschrift den Anforderungen nicht genügen konnte. Dies l??t sich immer leicht erkennen, wenn für eine Bestimmung eine st?ndig wachsende Zahl methodischer Varianten beschrieben wird.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 19:46:25 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-24 01:46:37 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:24:21 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 09:39:54 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:44:15 | 只看該作者
Using Computer Supported Argument Visualization to Teach Legal Argumentationforce deems most important (MacCrate, 1994). In response to this recent report, many law schools have introduced courses in “l(fā)awyering skills” to help support legal reasoning (in addition to other skills listed in the report) (Schrag, 1989). However, there is not much indication as to how this “fund
18#
發(fā)表于 2025-3-24 17:24:36 | 只看該作者
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:30:44 | 只看該作者
Dialog Mapping: Reflections on an Industrial Strength Case Studyvan Bruggen Chapter 2), both of which derive from the work of Horst Rittel. Selvin (Chapter 7) proposes a generic framework for facilitated Computer Supported Argument Visualization (CSAV), and reports on case studies using the IBIS-based . approach. Compendium itself is based on a facilitated CSAV
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:27:41 | 只看該作者
Fostering Collective Intelligence: Helping Groups Use Visualized Argumentation in this manner requires special skills and considerations. Argumentation structures, especially when represented with software tools and manipulated in real time according to the needs and goals of the group using them, can be tricky to manage. Of special concern are the multiple issues involved in
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 10:53
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
连城县| 钟祥市| 公安县| 平谷区| 武宣县| 贵港市| 阳谷县| 泾阳县| 望谟县| 彭泽县| 当雄县| 东乡县| 桑日县| 黄浦区| 荔浦县| 沾益县| 大洼县| 桐柏县| 泽库县| 都昌县| 久治县| 苏尼特右旗| 马尔康县| 容城县| 文登市| 康定县| 呈贡县| 吴堡县| 遵化市| 桦甸市| 高阳县| 深水埗区| 苏州市| 通河县| 邯郸县| 潮安县| 宁都县| 安泽县| 昭苏县| 寿宁县| 泸水县|