找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Uit de knoop; Rationeel-emotieve t Gidia Jacobs,Nicole Muller,Esther Brink Book 2001Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2001

[復(fù)制鏈接]
樓主: 淹沒(méi)
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:06:04 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 10:22:17 | 只看該作者
Book 2001Latest editiont voor ervaren professionals de mogelijkheid tot herstructurering van hun sessies. Zij vinden in de talloze voorbeelden en dialogen nieuwe wegen om hun cli?ntencontacten te intensiveren. Voor professionals met minder ervaring op dit gebied biedt het boek een stap voor stap benadering om een volledige therapie op te bouwen..
23#
發(fā)表于 2025-3-25 12:05:42 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:28:58 | 只看該作者
10 Gedragsinterventiesen hooghartig. Vanuit deze overtuigingen zijn zij vaak vermijdend in het contact met anderen en meer gericht op individuele activiteiten. Hierdoor kan een gebrek aan bepaalde sociale vaardigheden ontstaan, zoals een gewoon gesprekje beginnen, je mening geven, kritiek verwoorden of een compliment maken.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:21:21 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 02:07:40 | 只看該作者
1 Inleiding. Ellis zag meteen bij de ontwikkeling van zijn theorie in de jaren vijftig toepassingsmogelijkheden bij kinderen en ouders, en binnen de schoolsituatie. Hij maakte bijvoorbeeld audiobanden van gesprekken met een achtjarig meisje die onder collega’s circuleerden. In de jaren zestig verschijnen er mo
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:16:13 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:52:40 | 只看該作者
6 Onderzoek van gedrag en de gevolgen van gedragt stand te brengen. Hoe beter de therapeut de variaties in de gedragingen van het kind kent, hoe beter hij het gedrag klinisch gezien kan inschatten en idee?n kan ontwikkelen over de te volgen behandelingsstrategie.
29#
發(fā)表于 2025-3-26 12:59:03 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 17:37:41 | 只看該作者
10 Gedragsinterventiesepressieve jongeren zien zichzelf bijvoorbeeld over het algemeen als kwetsbaar, incompetent en oninteressant. Zij ervaren anderen veelal als kritisch en hooghartig. Vanuit deze overtuigingen zijn zij vaak vermijdend in het contact met anderen en meer gericht op individuele activiteiten. Hierdoor kan
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 05:36
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
内丘县| 梁山县| 烟台市| 黄山市| 永和县| 佛学| 磐石市| 湖州市| 岱山县| 巨鹿县| 温宿县| 巴林左旗| 建瓯市| 上虞市| 龙里县| 华阴市| 新丰县| 平邑县| 沂水县| 马公市| 葵青区| 万山特区| 内丘县| 兖州市| 法库县| 湘西| 兴安盟| 济源市| 兰坪| 辽宁省| 温州市| 陕西省| 五原县| 龙州县| 右玉县| 会昌县| 六枝特区| 彭州市| 呈贡县| 东兴市| 榕江县|