找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Syntax fürs Examen; Studien- und Arbeits Hans Altmann,Suzan Hahnemann Textbook 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 Beziehung.Deutsch.Ge

[復(fù)制鏈接]
查看: 10334|回復(fù): 52
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:47:13 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen
副標(biāo)題Studien- und Arbeits
編輯Hans Altmann,Suzan Hahnemann
視頻videohttp://file.papertrans.cn/885/884229/884229.mp4
概述Ein unentbehrliches Arbeitsmittel für die Prüfungsvorbereitung
叢書(shū)名稱(chēng)Linguistik fürs Examen
圖書(shū)封面Titlebook: Syntax fürs Examen; Studien- und Arbeits Hans Altmann,Suzan Hahnemann Textbook 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 Beziehung.Deutsch.Ge
描述Das Buch beginnt mit einer Wiederholung des linguistischen Basiswissens zur Syntax. Daran schlie?en sich Einzelkapitel zu den zentralen Fragestellungen an. Auf einseitig theoriegebundene Analysemethoden wird dabei bewu?t verzichtet, Informationen hierzu k?nnen mit der kommentierten Bibliographie leicht erschlossen werden. Jedes Einzelkapitel bietet konkrete Anweisungen für Arbeitstechniken, L?sungsstrategien und Prüfungsfragen zur selbst?ndigen Lernzielkontrolle. Dies macht das Werk zu einem unentbehrlichen Arbeitsmittel bei der Prüfungsvorbereitung.
出版日期Textbook 1999
關(guān)鍵詞Beziehung; Deutsch; Germanistik; Linguistik; Morphologie; Satzglied; Sprachwissenschaft; Struktur; Syntax; Va
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-97092-3
isbn_ebook978-3-322-97092-3
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 1999
The information of publication is updating

書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Syntax fürs Examen讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:15:15 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:23:18 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:14:16 | 只看該作者
Hans Altmann,Suzan Hahnemannnow, by a small group of educators within a small agricultural polytechnic located on the urban/rural fringe of Australia’s largest city. It is a story which arises out of the integrated thoughts and actions of an academic community, which, tired of its marginal status, decided in the late 1970s, to
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:00:03 | 只看該作者
Hans Altmann,Suzan Hahnemanne in contexts ranging from cities, to rural development to education to nursing to water management to public policy. It is likely to be of interest to anyone trying to understand how to think systemically and to act and interact effectively in situations experienced as complex, messy and changing.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:47:55 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:35:08 | 只看該作者
Hans Altmann,Suzan Hahnemannast three different, not mutually exclusive, paths: (1) parents (vertical), (2) age peers (horizontal), and (3) elders (oblique). Here we contribute to this body of research by presenting three case studies showing evidence of a multistage model of cultural learning in which vertical transmission in
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:52:44 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:53:32 | 只看該作者
Hans Altmann,Suzan Hahnemannelationship between children and adults has been argued, previous hunter-gatherer research has given little attention to the children’s participation in hunting and gathering activities and the details of oblique knowledge transmission during these activities. I collected data by video recording nat
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:38:59 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 06:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
盐山县| 巴林右旗| 阳山县| 温州市| 寿宁县| 龙江县| 阳新县| 汉川市| 肇庆市| 河池市| 通江县| 湖口县| 长阳| 双鸭山市| 东乌| 都江堰市| 十堰市| 西盟| 杭州市| 霍林郭勒市| 株洲县| 元谋县| 临泉县| 彰化市| 上思县| 根河市| 汕头市| 石楼县| 县级市| 泰宁县| 饶平县| 洱源县| 扶风县| 娄烦县| 青田县| 晋州市| 扎兰屯市| 灵寿县| 绥德县| 会东县| 焦作市|