找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Surgical Education; Theorising an Emergi Heather Fry,Roger Kneebone Book 2011 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus

[復(fù)制鏈接]
查看: 17793|回復(fù): 46
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 20:09:37 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Surgical Education
副標(biāo)題Theorising an Emergi
編輯Heather Fry,Roger Kneebone
視頻videohttp://file.papertrans.cn/883/882525/882525.mp4
概述Addresses need for surgical education material.Applies to related fields such as medical education.Includes contributions from well-respected authors.Emerging as distinct field with its own identity
叢書名稱Advances in Medical Education
圖書封面Titlebook: Surgical Education; Theorising an Emergi Heather Fry,Roger Kneebone Book 2011 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus
描述.Surgical Education: Theorising an Emerging Domain. delineates surgical (as opposed to medical) education as a new and emerging field of academic enquiry. This reflects profound changes in healthcare training and practice on an international basis. As such, this book introduces, examines and explores the contribution of selected concepts and theories to surgical learning and practice. The first four chapters consider core facets of surgical education, such as simulation, while subsequent chapters take a key idea, often well known in another field, and examine its relevance to surgical education. .Of course, performing invasive procedures is no longer the exclusive preserve of ‘traditional’ surgeons. Boundaries between surgery and the interventional specialties (radiology, cardiology, intensive care) are becoming increasingly blurred, especially as technology continues to expand. Changing work patterns and explosive technological development mark this out as a major growth area. New educational approaches (e.g. the use of simulation) are emerging. And all clinical practice is a team activity, where clinicians from many specialties (medicine, nursing, allied professions) come togethe
出版日期Book 2011
關(guān)鍵詞Clinical reasoning; Holistic Simulation; Medical Education; Patient Focused Simulation; Reflective Pract
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-007-1682-7
isbn_softcover978-94-007-3795-2
isbn_ebook978-94-007-1682-7Series ISSN 2211-1298 Series E-ISSN 2211-1301
issn_series 2211-1298
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature B.V. 201
The information of publication is updating

書目名稱Surgical Education影響因子(影響力)




書目名稱Surgical Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Surgical Education網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Surgical Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Surgical Education被引頻次




書目名稱Surgical Education被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Surgical Education年度引用




書目名稱Surgical Education年度引用學(xué)科排名




書目名稱Surgical Education讀者反饋




書目名稱Surgical Education讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:30:21 | 只看該作者
rapeutische Wirkung unterstellt werden. Anders als bei Organisationen, die materielle Güter erzeugen, geht es bei den Bildungsgütern um ?Produkte , die nach allgemeinem Verst?ndnis erst dann zum Einsatz kommen, wenn die e- sprechenden Organisationsprozesse, das hei?t die systematische, in Zyklen e-
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:44:58 | 只看該作者
Lambert W. T. Schuwirth,Cees P. M. van der Vleutenihren individuellen und gesellschaftlichen Nutzen, vollzieht sich sowohl eine Selbstpositionierung der Schule als auch eine von au?en vorgenommene Positionszuweisung. Damit ist der Theorieansatz, wonach ein gesellschaftliches ?Gesamtsystem‘ dem Bildungswesen und seinen Teilbereichen sowie einzelnen
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:06:27 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:21:02 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:43:50 | 只看該作者
Fernando Bello,Harry Brentone wird dabei ma?geblich durch die Institution Schule geformt, da sie als sozialr?umlicher Fokus für die Ansprache von Jugendlichen Einfluss auf die übergreifende Gestaltung nehmen kann. .978-3-658-31747-8978-3-658-31748-5Series ISSN 2945-9575 Series E-ISSN 2945-9583
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:19:20 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:50:09 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:37:53 | 只看該作者
Alan Bleakleye wird dabei ma?geblich durch die Institution Schule geformt, da sie als sozialr?umlicher Fokus für die Ansprache von Jugendlichen Einfluss auf die übergreifende Gestaltung nehmen kann. .978-3-658-31747-8978-3-658-31748-5Series ISSN 2945-9575 Series E-ISSN 2945-9583
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:27:22 | 只看該作者
Lorelei Lingard Erkenntnis erh?ht so eben gerade nicht die Begründungsgewissheit und Handlungssicherheit p?dagogischer Praxis, differenziert vielmehr Reflexionswissen über die Grenzen des p?dagogisch Machbaren aus. Dieses Reflexionswissen tr?gt zu einer Profilierung der Schulpraxis bei, indem folgender Zusammenhan
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 22:11
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
东乡县| 建宁县| 万州区| 新乐市| 寻甸| 西宁市| 大邑县| 宜兰县| 濉溪县| 沙湾县| 奉贤区| 罗田县| 永平县| 家居| 丰台区| 石家庄市| 安徽省| 江阴市| 晋江市| 井陉县| 错那县| 仪陇县| 浏阳市| 隆安县| 广东省| 始兴县| 缙云县| 香港| 田阳县| 婺源县| 长武县| 龙胜| 田林县| 奉贤区| 邵阳县| 南投县| 东辽县| 水城县| 友谊县| 无为县| 元谋县|