找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Spanish as a second and third language; Approaching the ling Jonas Grünke,Andrea Pe?ková,Christoph Gabriel Book 2024 Frank & Timme GmbH 202

[復制鏈接]
樓主: ACE313
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:19:20 | 只看該作者
,Proceso de atenuación y partículas modales en la ense?anza del espa?ol en los países germanófonos,erspective and consider how they can contribute to a successful communication from a pragmatic point of view. Due to their metacommunicative function at the level of illocution, these particles cannot be ignored in foreign-language learning and teaching.
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:15:42 | 只看該作者
,The effects of a Spanish-language house on L2 phonology: A longitudinal study of Spanish /b d ɡ/,.e., grupo de control). Los datos fueron recogidos utilizando una frase portadora y analizados subsecuentemente para identificar los marcadores de /b d ɡ/ utilizando la intensidad relativa (IR). Se llevó a cabo un análisis estadístico con un modelo lineal de efectos mixtos.
23#
發(fā)表于 2025-3-25 12:38:56 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 19:20:40 | 只看該作者
Introduction,urther language (L3) for learners who have previously learned another foreign language (for example Spanish after English in Germany) or who acquired more than one language in early childhood, as is the case with heritage speakers.
25#
發(fā)表于 2025-3-25 21:04:41 | 只看該作者
Writing, reading, and listening comprehension in Spanish and French as foreign languages: Gender asen la comprensión auditiva, en la lectura y en la escritura. Los primeros resultados demuestran que el rendimiento de chicos y chicas en la lengua extranjera varía dependiendo de la lengua meta y de la destreza lingüística.
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:55:12 | 只看該作者
Preverbal, postverbal, and null subjects in Spanish: Comparing multilingual speaker groups and methpragmáticos que determinan la posición del sujeto (el tipo de verbo y el foco). También analizamos datos longitudinales orales de un ni?o trilingüe, así como el input lingüístico de su madre, para analizar el tipo de sujeto (nulo vs. realizado), la realización (pronominal vs. lexical), y su posición (preverbal vs. posverbal).
27#
發(fā)表于 2025-3-26 08:06:37 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:03:58 | 只看該作者
29#
發(fā)表于 2025-3-26 15:50:07 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:14:27 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 11:00
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
叙永县| 长乐市| 庆元县| 阳城县| 玛沁县| 东莞市| 绵竹市| 新乡市| 新干县| 长宁区| 当阳市| 集安市| 西和县| 金乡县| 夏邑县| 曲阳县| 贡嘎县| 海原县| 修文县| 芜湖市| 会理县| 江西省| 克拉玛依市| 德格县| 巴林右旗| 女性| 保康县| 台江县| 普洱| 台安县| 长沙市| 华坪县| 邮箱| 海城市| 通化县| 延边| 阿尔山市| 承德市| 都兰县| 镇坪县| 海南省|