找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Social Media for Civic Education; Engaging Youth for D Amy L. Chapman Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 202

[復(fù)制鏈接]
查看: 41221|回復(fù): 44
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:18:02 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Social Media for Civic Education
副標(biāo)題Engaging Youth for D
編輯Amy L. Chapman
視頻videohttp://file.papertrans.cn/870/869674/869674.mp4
概述Answers a call for new approaches to civics education.Gives examples of social media in civics education classroom.Elucidates current issues in civic education while investigating how these might be c
叢書名稱Palgrave Studies in Educational Media
圖書封面Titlebook: Social Media for Civic Education; Engaging Youth for D Amy L. Chapman Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 202
描述.This open access book provides the theoretical and pedagogical foundations for a promising new approach to civic education: using social media to teach civics. While many measures indicate that youth civic engagement has long been in decline, many of these measures fail to take into account all of the ways that youth can interact with civic life. One of these understudied ways is through social media, including platforms like Twitter, where young people have the opportunity to encounter the news, engage with people in power, and bring attention to the needs in their community. Throughout this volume, Chapman explores how and why teachers can use social media to teach civics, as well as how it might meet the needs of students in ways other approaches do not..
出版日期Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2023
關(guān)鍵詞civic education; civic engagement; social media; civic participation; social justice; social media educat
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-10865-5
isbn_softcover978-3-031-10867-9
isbn_ebook978-3-031-10865-5Series ISSN 2662-7361 Series E-ISSN 2662-737X
issn_series 2662-7361
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2023
The information of publication is updating

書目名稱Social Media for Civic Education影響因子(影響力)




書目名稱Social Media for Civic Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Social Media for Civic Education網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Social Media for Civic Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Social Media for Civic Education被引頻次




書目名稱Social Media for Civic Education被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Social Media for Civic Education年度引用




書目名稱Social Media for Civic Education年度引用學(xué)科排名




書目名稱Social Media for Civic Education讀者反饋




書目名稱Social Media for Civic Education讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

1票 100.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:59:28 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:36:11 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:26:29 | 只看該作者
Amy L. Chapmansmanagement, aber auch der Betriebswirtschaftslehre sowie geisteswissenschaftlicher F?cher wie Kunstgeschichte, Theaterwissenschaft und Filmwissenschaft sowie an weiterführende Studieng?nge. Kontrollfragen und Aufgaben am Ende jedes Kapitels sowie zahlreiche Praxisbeispiele, Tipps und Begriffsdefini
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:17:34 | 只看該作者
Amy L. Chapmante) und T?tigkeit in unterstützenden Funktionen in der Kreativwirtschaft (Unterstützung). Führt man dieses Denken weiter, erschlie?t man ein viertes Feld mit kreativen T?tigkeiten in anderen Wirtschaftszweigen in Bereichen wie Innovationsmanagement, Kommunikation, Führung mit kreativen Ans?tzen. Die
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:58:23 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:52:00 | 只看該作者
Amy L. Chapmante) und T?tigkeit in unterstützenden Funktionen in der Kreativwirtschaft (Unterstützung). Führt man dieses Denken weiter, erschlie?t man ein viertes Feld mit kreativen T?tigkeiten in anderen Wirtschaftszweigen in Bereichen wie Innovationsmanagement, Kommunikation, Führung mit kreativen Ans?tzen. Die
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:12:32 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:16:10 | 只看該作者
Amy L. Chapman, das den Herausforderungen der Multioptionsgesellschaft gerecht wird und als Grundlage der Entwicklung eines Curriculums des Studiums der Betriebswirtschaftslehre dienen kann. Das Modell wird nicht quantitativ operationalisiert werden. Es stellt eine Denkhilfe und keine Visualisierung von gemessene
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:59:36 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 05:19
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
永康市| 醴陵市| 岳普湖县| 湘潭市| 东兰县| 百色市| 新田县| 灵川县| 巴彦淖尔市| 铅山县| 岳阳县| 嘉荫县| 蒲城县| 璧山县| 卫辉市| 崇阳县| 山东| 太和县| 伊宁市| 固镇县| 南涧| 商水县| 宣武区| 阳原县| 泰安市| 广河县| 淳安县| 云阳县| 黄龙县| 墨江| 阿拉善右旗| 乌苏市| 临夏县| 香港| 大连市| 乌兰察布市| 阳信县| 新密市| 塔河县| 芮城县| 皮山县|