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Titlebook: Social Media Strategy in Policing; From Cultural Intell Babak Akhgar,Petra Saskia Bayerl,George Leventakis Book 2019 Springer Nature Switze

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:06:33 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing
副標(biāo)題From Cultural Intell
編輯Babak Akhgar,Petra Saskia Bayerl,George Leventakis
視頻videohttp://file.papertrans.cn/870/869649/869649.mp4
概述Presents an applied look into social media strategies within law enforcement.Explores latest in social media as it relates to community policing and cultural intelligence.Includes contributions and ca
叢書(shū)名稱Security Informatics and Law Enforcement
圖書(shū)封面Titlebook: Social Media Strategy in Policing; From Cultural Intell Babak Akhgar,Petra Saskia Bayerl,George Leventakis Book 2019 Springer Nature Switze
描述.This book addresses conceptual and practical issues pertinent to the creation and realization of social media strategies within law enforcement agencies. The book provides readers with practical methods, frameworks, and structures for understanding social media discourses within the operational remit of police forces and first responders in communities and areas of concern. This title - bridging the gap in social media and policing literature - explores and explains the role social media can play as a communication, investigation, and direct engagement tool. It is authored by a rich mix of global contributors from across the landscape of academia, policing and experts in government policy and private industry.?.Presents an applied look into social media strategies within law enforcement;.Explores the latest developments in social media as it relates to community policing and cultural intelligence;? ? ? ? ? ??.Includes contributions and case studies from global leaders in academia, industry, and government.. .
出版日期Book 2019
關(guān)鍵詞Social media in crisis management; Social media strategy in policing; Social media in community polici
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-22002-0
isbn_ebook978-3-030-22002-0Series ISSN 2523-8507 Series E-ISSN 2523-8515
issn_series 2523-8507
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2019
The information of publication is updating

書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing被引頻次




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing年度引用




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing讀者反饋




書(shū)目名稱Social Media Strategy in Policing讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:03:57 | 只看該作者
irkungsweise marktlicher Lenkung des externen Unternehmungsverhaltens im Vordergrund des Interesses. Hiermit ist ein zweifellos wichtiger Bereich der externen Lenkung abgedeckt, aber insgesamt doch nur ein Teilbereich. Markt und Wettbewerb alleine sind als Nenner zu klein, um die vielgestaltigen Bez
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:04:07 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:38:11 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:41:32 | 只看該作者
Anja Louis,Helen Granthamuseinandersetzungen mit Unternehmungen im Uberblick 2. Die Unternehmung auf der Bühne der ?ffentlichkeit 13 2. 1. Die neue Dimension: ?ffentliche Exponiertheit der 15 Unternehmung 2. 1. 1. Begriff und Merkmale ?ffentlicher Exponiertheit 15 der Unternehmung 2. 1. 2. Die Betroffenheit der Unternehmung
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:14:13 | 只看該作者
useinandersetzungen mit Unternehmungen im Uberblick 2. Die Unternehmung auf der Bühne der ?ffentlichkeit 13 2. 1. Die neue Dimension: ?ffentliche Exponiertheit der 15 Unternehmung 2. 1. 1. Begriff und Merkmale ?ffentlicher Exponiertheit 15 der Unternehmung 2. 1. 2. Die Betroffenheit der Unternehmung
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:43:01 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:20:16 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:05:42 | 只看該作者
Sofia Tsekeridou,George Leventakis,George Kokkinis,Elisavet Charalambous,Dimitris Miltiadou,Nikolaoslwirtschaftlichen Organisationen im Non-profit-Bereich anzusiedeln, sie dienen daher im weitesten Sinne nicht einer Profit- sondern Gemeinwohl- Orientierung und damit der Daseinsvorsorge. Doch sind sozialwirtschaftliche Organisationen bestimmt durch Governance-Prozesse und -Strukturen - sie agieren
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:28:24 | 只看該作者
Peter Le?kovsky,Santiago Prieto,Aratz Puerto,Jorge García,Luis Unzueta,Nerea Aranjuelo,Haritz Arzelueblichen Leistungen zwischen Produktion und Absatz besteht die Notwendigkeit der Banken, für die Teile der Wertsch?pfungskette die Absatzfunktionen wahrzunehmen und deren Wertsch?pfungsbeitrag aktiv zu gestalten. Trennt man aus einer Universalbank die Retailbanking-Aktivit?ten heraus, so ist damit g
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