找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Science Teacher Education for Responsible Citizenship; Towards a Pedagogy f Maria Evagorou,Jan Alexis Nielsen,Justin Dillon Book 2020 Sprin

[復(fù)制鏈接]
樓主: mature
41#
發(fā)表于 2025-3-28 18:34:04 | 只看該作者
42#
發(fā)表于 2025-3-28 20:24:36 | 只看該作者
James P. Davis,Alberto Bellocchi hartafwijkingen zijn hypertensie, hartklepafwijkingen, hartritmestoornissen, aangeboren hartafwijkingen en cardiomyopathie?n de belangrijkste. Het is duidelijk dat bij het ontstaan van ischemische hartziekte de voeding, en vooral de inneming van bepaalde vetzuren, een belangrijke rol speelt. Bij de
43#
發(fā)表于 2025-3-29 01:55:09 | 只看該作者
Rachel Cohen,Eran Zafrani,Anat Yardenraktijkondersteuner en een di?tist.Wat betreft de inhoud van diabeteseducatie wordt ingegaan op diabetes- en voedingsgerelateerde onderwer-pen. Diabeteseducatie kan individueel gegeven worden, maar de voorkeur gaat uit naar groepsverband en eHealthprogramma’s via internet. Aan het eind van het progr
44#
發(fā)表于 2025-3-29 06:22:08 | 只看該作者
Melina Furman,Inés Taylor,Mariana Luzuriaga,María Eugenia Podestá hartafwijkingen zijn hypertensie, hartklepafwijkingen, hartritmestoornissen, aangeboren hartafwijkingen en cardiomyopathie?n de belangrijkste. Het is duidelijk dat bij het ontstaan van ischemische hartziekte de voeding, en vooral de inneming van bepaalde vetzuren, een belangrijke rol speelt. Bij de
45#
發(fā)表于 2025-3-29 09:33:38 | 只看該作者
46#
發(fā)表于 2025-3-29 12:50:31 | 只看該作者
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:10:44 | 只看該作者
Jan Alexis Nielsen,Maria Evagorou,Justin Dillonlandse afkomst, wordt ingegaan op de groei van kinderen van Turkse en Marokkaanse afkomst en van kinderen met het syndroom van Down. Deze groepen zijn onlangs in groeistudies bestudeerd en blijken andere groeipatronen te volgen dan weergegeven in de basisgroeidiagrammen..Daarnaast wordt ook uitgeleg
48#
發(fā)表于 2025-3-29 23:43:55 | 只看該作者
Book 2020ng, and the role of indigenous knowledge in SSI teaching. Finally, the book discusses new perspectives for addressing SSI in teacher education through the lens of relevance and responsible citizenship..
49#
發(fā)表于 2025-3-30 00:18:40 | 只看該作者
50#
發(fā)表于 2025-3-30 06:22:49 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 18:48
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
德保县| 建始县| 晴隆县| 东港市| 浮梁县| 习水县| 蒙城县| 临西县| 铜陵市| 九龙县| 陵水| 朝阳县| 宁阳县| 丰都县| 离岛区| 广宗县| 泌阳县| 涟源市| 北海市| 古丈县| 建始县| 铜山县| 遂昌县| 肃宁县| 临夏县| 沐川县| 谷城县| 西乌珠穆沁旗| 五华县| 铜鼓县| 正蓝旗| 和政县| 龙泉市| 前郭尔| 上犹县| 巴青县| 抚顺县| 庐江县| 江孜县| 神池县| 大渡口区|