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Titlebook: Rolling Out New Products Across International Markets; Causes of Delays George M. Chryssochoidis Book 2004 Palgrave Macmillan, a division o

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發(fā)表于 2025-3-21 16:19:29 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets
副標(biāo)題Causes of Delays
編輯George M. Chryssochoidis
視頻videohttp://file.papertrans.cn/832/831591/831591.mp4
圖書封面Titlebook: Rolling Out New Products Across International Markets; Causes of Delays George M. Chryssochoidis Book 2004 Palgrave Macmillan, a division o
描述Launching a new product into numerous countries is a major challenge for managers, particularly those who operate in industries with rapid technological change and high internationalization environments. This book focuses on the time dimension of international product launches using case studies from Japanese, US and UK firms such as Panasonic, Sony, Motorola and Nortel. Based upon empirical information the book provides insights into theory and better practice in this area.
出版日期Book 2004
關(guān)鍵詞data analysis; internationalization; Launch
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/9780230508996
isbn_softcover978-1-349-42026-1
isbn_ebook978-0-230-50899-6
copyrightPalgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2004
The information of publication is updating

書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets影響因子(影響力)




書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets年度引用




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書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets讀者反饋




書目名稱Rolling Out New Products Across International Markets讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:24:08 | 只看該作者
George M. Chryssochoidisnologien für eine erfolgreiche Gestaltung der digitalen Transformation vor. Unter dem Stichwort ?Handel 4.0“ diskutieren Autoren aus Wissenschaft und Praxis, wie eine traditionelle Branche durch die Digitalisierung neben neuen Konkurrenten vor allem neue Chancen erh?lt, mit innovativen Dienstleistun
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:15:28 | 只看該作者
George M. Chryssochoidisnologien für eine erfolgreiche Gestaltung der digitalen Transformation vor. Unter dem Stichwort ?Handel 4.0“ diskutieren Autoren aus Wissenschaft und Praxis, wie eine traditionelle Branche durch die Digitalisierung neben neuen Konkurrenten vor allem neue Chancen erh?lt, mit innovativen Dienstleistun
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:15:35 | 只看該作者
George M. Chryssochoidis. Die dazu notwendige Regelenergie wird in Folge von Auflagen des Bundeskartellamts über Auktionsm?rkte, ausgestaltet als einseitige Nachfragerauktionen, beschafft. An diesen M?rkten ist der jeweilige üNB einziger Nachfrager und somit Monopsonist, w?hrend auf der Angebotsseite aufgrund definierter t
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:38:52 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:43:02 | 只看該作者
echnological change and high internationalization environments. This book focuses on the time dimension of international product launches using case studies from Japanese, US and UK firms such as Panasonic, Sony, Motorola and Nortel. Based upon empirical information the book provides insights into t
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:13:26 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:32:56 | 只看該作者
Data Analysis, grouped by importance, is shown followed by a summary of the qualitative findings. The quantitative analyses are presented next. The chapter concludes with the effects of the antecedent upon the core factors and a summary of key findings.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:06:43 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:43:39 | 只看該作者
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