找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Rhetoric and Philosophy in Conflict; An Historical Survey Samuel Ijsseling Book 1976 Martinus Nijhoff, The Hague, Netherlands 1976 Friedric

[復(fù)制鏈接]
樓主: arouse
41#
發(fā)表于 2025-3-28 15:34:38 | 只看該作者
Sacred Eloquence,The reader might well be astonished to come across a chapter on . or the proclamation of the word of God and the christian message in a philosophical essay. And yet in the context of the problematic conflict between rhetoric and philosophy, the phenomenon of Christian preaching is of utmost importance. Why is this so?
42#
發(fā)表于 2025-3-28 20:56:17 | 只看該作者
43#
發(fā)表于 2025-3-28 23:36:37 | 只看該作者
44#
發(fā)表于 2025-3-29 05:36:44 | 只看該作者
Isocrates and the Power of Logos,ave succeeded in forming a society, building towns, formulating laws and discovering all sorts of techniques. It is speech that has made it possible for us to realize nearly everything that we have devised. By means of law, speech makes a distinction between right and wrong, honour and shame. Withou
45#
發(fā)表于 2025-3-29 10:06:10 | 只看該作者
46#
發(fā)表于 2025-3-29 14:12:17 | 只看該作者
47#
發(fā)表于 2025-3-29 16:00:56 | 只看該作者
Samuel Ijsselingschnittene feste Methoden. Die Didaktik darf aber nicht auf dem Zwischenniveau stehenbleiben, sondern mu? tats?chlich zu . vorsto?en (wobei auch solche Punkte nicht übersehen werden, wie z. B. der zeitliche und intellektuelle Aufwand, den Erstkl?ssler zum Einpacken der Merkmalkl?tze ben?tigen).
48#
發(fā)表于 2025-3-29 22:22:21 | 只看該作者
Samuel Ijsselingschnittene feste Methoden. Die Didaktik darf aber nicht auf dem Zwischenniveau stehenbleiben, sondern mu? tats?chlich zu . vorsto?en (wobei auch solche Punkte nicht übersehen werden, wie z. B. der zeitliche und intellektuelle Aufwand, den Erstkl?ssler zum Einpacken der Merkmalkl?tze ben?tigen).
49#
發(fā)表于 2025-3-29 23:59:30 | 只看該作者
Samuel Ijsselingschen Formalstufen. W?hrend sie bei Herbart noch in lockerer Form in eine von den Pfeilern ?Erfahrung“, ?Umgang“, ?Vielseitigkeit“ und ?Interesse“ gestützte p?dagogische Konzeption eingebettet waren, wurden sie von den Herbartianern — wie Piaget anmerkt, ?zur gr??ten Freude der Doktrin?re“ — zu eine
50#
發(fā)表于 2025-3-30 05:58:38 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 14:40
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
大名县| 成武县| 牟定县| 深泽县| 哈密市| 安徽省| 隆化县| 南雄市| 武清区| 内黄县| 城固县| 瑞安市| 光山县| 甘洛县| 乡宁县| 招远市| 岑巩县| 晋城| 滦平县| 方正县| 舒城县| 酉阳| 黄骅市| 安国市| 轮台县| 巴楚县| 古交市| 五原县| 南投市| 仁布县| 云阳县| 宜春市| 霍州市| 仁怀市| 铜鼓县| 武山县| 资阳市| 于都县| 合山市| 广灵县| 黄山市|