找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Revisiting The Chinese Learner; Changing Contexts, C Carol K.K. Chan,Nirmala Rao Book 2010 Springer Science+Business Media B.V. 2010 Chines

[復(fù)制鏈接]
查看: 6871|回復(fù): 49
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:04:33 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Revisiting The Chinese Learner
副標題Changing Contexts, C
編輯Carol K.K. Chan,Nirmala Rao
視頻videohttp://file.papertrans.cn/830/829840/829840.mp4
概述Debunks stereotypes about Chinese teachers and learners.Advances our understanding of the changing Chinese learner.Considers traditional and contemporary influences on pedagogies.Considers the influen
叢書名稱CERC Studies in Comparative Education
圖書封面Titlebook: Revisiting The Chinese Learner; Changing Contexts, C Carol K.K. Chan,Nirmala Rao Book 2010 Springer Science+Business Media B.V. 2010 Chines
描述It is seventeen years since I first formulated ‘The paradox of the Chinese learner’ in a conference in Kathmandu, Nepal. My original formulation of the paradox was that westerners saw Chinese students as rote learning massive amounts of information in fierce exam-dominated classrooms – yet in international comparisons, students in the Confucian heritage cla- rooms greatly outperformed western students learning in ‘progressive’ western classrooms. This seeming paradox raised all sorts of questions to which many others have contributed important answers, especially that by Ference Marton on how Chinese learners construed the roles of memory and understanding in ways that were foreign to typical western educators. Much of this work was brought together in The Chinese Learner (1996), edited by David Watkins and myself. That work raised more questions still, especially about educational contexts, beliefs and practices, which were investigated in contributions to Teaching the Chinese Learner (2001). And now we have Revisiting the Chinese Learner, which is a very timely collection of excellent contributions that take into account the many changes that have taken place since 2001, changes
出版日期Book 2010
關(guān)鍵詞Chinese learners; Chinese teachers; Confucian-heritage cultures; Educational Reform; Pedagogy; education;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-481-3840-1
isbn_ebook978-90-481-3840-1Series ISSN 1573-6040 Series E-ISSN 2543-022X
issn_series 1573-6040
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2010
The information of publication is updating

書目名稱Revisiting The Chinese Learner影響因子(影響力)




書目名稱Revisiting The Chinese Learner影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Revisiting The Chinese Learner網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Revisiting The Chinese Learner網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名




書目名稱Revisiting The Chinese Learner被引頻次




書目名稱Revisiting The Chinese Learner被引頻次學科排名




書目名稱Revisiting The Chinese Learner年度引用




書目名稱Revisiting The Chinese Learner年度引用學科排名




書目名稱Revisiting The Chinese Learner讀者反饋




書目名稱Revisiting The Chinese Learner讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:35:24 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:02:13 | 只看該作者
Nirmala Rao,Carol K. K. Chantrag der Philologien zur Kompensation des ?PISA-Schocks? anh?rt, bezieht sich auf zweierlei: zum einen auf einen historisch sensiblen, zum anderen auf einen formbewussten Umgang mit Texten.. Zum einen also berücksichtigt die in diesem Sinne ?kompetente? Lektüre den Kontext der Texte; es handelt sich
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:59:21 | 只看該作者
lle gründlicher Belehrung! Wir nehmen also hiemit von den meisten unserer Leser nun Abschied.?. Mit diesen Worten beginnt der zweite Absatz einer mehr als 65seitigen Rezension. Mit ihnen trennt sich Karl Lachmann von dem gr??ten Teil seiner (potentiellen) Rezipienten, um sich einem kleineren Adressa
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:15:58 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:37:59 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:29:38 | 只看該作者
Nirmala Rao,Jin Chi,Kai-ming Chenguch die Gemeinden als Ausflu? ihres Selbstverwaltungsrechts ihrerseits zur Erfüllung bestimmter Zwecke zusammenschlie?en. Denkbar sind hier die verschiedensten Vereinigungen. So finden wir Gemeinden, die zum Betriebe einer Kleinbahn eine Aktiengesellschaft gründen oder die gemeinsan die Elektrizit?t
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:49:53 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:37:57 | 只看該作者
Nirmala Rao,Sharon S. N. Ng,Emma Pearsonso k?nnen keine Kredite gegeben werden. Es kann nun aber wohl kaum gesagt werden, da? der Bestand an flüssigen Mitteln einer Bank in bestimmter H?he einen direkten Einflu? auf den Kredit hat, den sie einem bestimmten Kunden einr?umt. Der Einflu?, den die flüssigen Mittel in dieser Hinsicht ausüben,
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:56:01 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 22:28
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
陆河县| 凌源市| 济南市| 博湖县| 泗水县| 六枝特区| 阳新县| 桃园市| 静安区| 龙口市| 鲁山县| 讷河市| 津南区| 射洪县| 民县| 漾濞| 自贡市| 漳平市| 绵阳市| 本溪| 始兴县| 平江县| 呼伦贝尔市| 日照市| 禄丰县| 绍兴市| 余庆县| 黎城县| 南溪县| 靖江市| 揭东县| 靖州| 密山市| 德安县| 新宁县| 普洱| 昌吉市| 衡阳市| 宣恩县| 台北市| 固原市|