找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Resampling Methods; A Practical Guide to Phillip I. Good Textbook 2006Latest edition Birkh?user Boston 2006 Analysis.Excel.MATLAB.Permutati

[復(fù)制鏈接]
樓主: 偏差
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:11:35 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 15:32:22 | 只看該作者
Estimating Population Parameters,You then learned a variety of methods including the BC. bootstrap, the bootstrap-t, the tilted bootstrap, the iterative bootstrap, and bootstrap smoothing for improving the accuracy of confidence intervals. Computer code was provided to aid in putting these methods into practice.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:14:24 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:14:02 | 只看該作者
Experimental Design and Analysis,ctors that are not..You learned to analyze balanced .-way designs for main effects, and balanced two-by-two designs for both main effects and interactions. You learned to use the Latin Square to reduce sample size and to use bootstrap methods when designs are not balanced.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:19:30 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:58:42 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/r/image/827706.jpg
17#
發(fā)表于 2025-3-24 13:45:32 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/0-8176-4444-XAnalysis; Excel; MATLAB; Permutation; Resampling; SAS; Stata; classification; data analysis; model; modeling; p
18#
發(fā)表于 2025-3-24 18:10:44 | 只看該作者
Phillip I. GoodPractical presentation covers both the bootstrap and permutations along with the program code necessary to put them to work.Detailed coverage of classification, estimation, experimental design, hypoth
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:38:56 | 只看該作者
nte das sein? Solche Fragen stellen sich beim Versuch, das Thema Bildungslandschaften in Bezug zur Ganztagsbildung zu setzen. Zun?chst scheinen beide Begriffe nicht viel miteinander gemein zu haben, au?er dass es bei beiden um Bildung geht. Doch darüber hinaus? Bei Ganztagsbildung geht es in irgende
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:26:58 | 只看該作者
emente zutage gef?rdert h?tte, die man im Sinne der Realisierung von Schulqualit?t nutzen k?nnte. Ernüchtert l??t sich jedoch resümieren, da? die Vermutung, die Erfahrungen k?nnten tats?chlich nutzbar gemacht werden, nicht so sehr zutrifft. Die bestehenden Ganztagsschulen, die in den fünfziger Jahre
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-20 00:35
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
景德镇市| 江川县| 乳源| 娄烦县| 邓州市| 长治市| 定南县| 金山区| 韶山市| 富平县| 腾冲县| 邵阳县| 揭西县| 栾川县| 临沂市| 江阴市| 民勤县| 冕宁县| 永平县| 桂阳县| 政和县| 内丘县| 梁平县| 绥芬河市| 且末县| 乳山市| 绥滨县| 兴和县| 江川县| 永济市| 彭山县| 抚宁县| 郎溪县| 浦北县| 保山市| 惠来县| 淮阳县| 曲阜市| 蓝山县| 上虞市| 建阳市|