找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Resampling Methods; A Practical Guide to Phillip I. Good Textbook 2006Latest edition Birkh?user Boston 2006 Analysis.Excel.MATLAB.Permutati

[復制鏈接]
樓主: 偏差
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:11:35 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 15:32:22 | 只看該作者
Estimating Population Parameters,You then learned a variety of methods including the BC. bootstrap, the bootstrap-t, the tilted bootstrap, the iterative bootstrap, and bootstrap smoothing for improving the accuracy of confidence intervals. Computer code was provided to aid in putting these methods into practice.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:14:24 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:14:02 | 只看該作者
Experimental Design and Analysis,ctors that are not..You learned to analyze balanced .-way designs for main effects, and balanced two-by-two designs for both main effects and interactions. You learned to use the Latin Square to reduce sample size and to use bootstrap methods when designs are not balanced.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:19:30 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:58:42 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/r/image/827706.jpg
17#
發(fā)表于 2025-3-24 13:45:32 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/0-8176-4444-XAnalysis; Excel; MATLAB; Permutation; Resampling; SAS; Stata; classification; data analysis; model; modeling; p
18#
發(fā)表于 2025-3-24 18:10:44 | 只看該作者
Phillip I. GoodPractical presentation covers both the bootstrap and permutations along with the program code necessary to put them to work.Detailed coverage of classification, estimation, experimental design, hypoth
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:38:56 | 只看該作者
nte das sein? Solche Fragen stellen sich beim Versuch, das Thema Bildungslandschaften in Bezug zur Ganztagsbildung zu setzen. Zun?chst scheinen beide Begriffe nicht viel miteinander gemein zu haben, au?er dass es bei beiden um Bildung geht. Doch darüber hinaus? Bei Ganztagsbildung geht es in irgende
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:26:58 | 只看該作者
emente zutage gef?rdert h?tte, die man im Sinne der Realisierung von Schulqualit?t nutzen k?nnte. Ernüchtert l??t sich jedoch resümieren, da? die Vermutung, die Erfahrungen k?nnten tats?chlich nutzbar gemacht werden, nicht so sehr zutrifft. Die bestehenden Ganztagsschulen, die in den fünfziger Jahre
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-20 02:57
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
潮安县| 湖北省| 盐边县| 沈阳市| 囊谦县| 泸定县| 宁武县| 广饶县| 海宁市| 大连市| 东台市| 罗山县| 蕲春县| 衡东县| 光泽县| 信宜市| 寿光市| 金寨县| 舒城县| 宽甸| 罗甸县| 富顺县| 阿拉善右旗| 青海省| 泸州市| 临汾市| 万州区| 松原市| 会宁县| 广丰县| 容城县| 安阳县| 平定县| 文昌市| 盖州市| 蒲江县| 南部县| 昌平区| 克什克腾旗| 丹棱县| 当阳市|