找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Reflektierte Zielsetzung; Ein Ansatz zur Pers? Cheryl J. Travers Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert

[復(fù)制鏈接]
查看: 47973|回復(fù): 52
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:32:13 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Reflektierte Zielsetzung
副標(biāo)題Ein Ansatz zur Pers?
編輯Cheryl J. Travers
視頻videohttp://file.papertrans.cn/825/824753/824753.mp4
概述Skizziert das evidenzbasierte Rahmenwerk und den fünfstufigen Prozess des reflektierenden Zielsetzungsmodells (Reflective Goal Setting, RGS).Greift auf einen gro?en Datensatz zurück, um die praktische
圖書封面Titlebook: Reflektierte Zielsetzung; Ein Ansatz zur Pers? Cheryl J. Travers Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert
描述.Dieses Buch pr?sentiert erstmals einen umfassenden überblick über das Modell des "Reflective Goal Setting", seinen theoretischen Rahmen und Ursprung sowie seine praktischen Anwendungen für die pers?nliche Entwicklung, verbesserte Bew?ltigung und Stressreduktion, akademisches Wachstum und Leistungsf?higkeit sowie Führung...In drei Teile gegliedert, untersucht die Autorin zun?chst die besondere Bedeutung der pers?nlichen Entwicklung, insbesondere der Entwicklung von Soft Skills und zwischenmenschlichen F?higkeiten. Unter Verwendung von Originalforschung und anschaulichen Fallstudien beschreibt die Autorin den zyklischen Fünf-Schritte-Prozess des "Reflective Goal Setting" in fünf Kapiteln, die Teil 2 des Buches bilden. Teil 3 untersucht die praktischen Anwendungen und Auswirkungen der Verwendung von "Reflective Goal Setting" anhand anschaulicher Fallstudien aus verschiedenen Bereichen, einschlie?lich Hochschulbildung, beruflicher Entwicklung und Führungskr?fteentwicklung...Dieses Werk ist eine wertvolle Ressource für Forscher:innen und Praktiker:innen in den Bereichen Organisations- und Industriepsychologie, Bildung sowie Wirtschaft und Management sein - und für jede/n, der/die an de
出版日期Book 2024
關(guān)鍵詞Entwicklung von Soft Skills; akademisches Wachstum; Zielsetzungstheorie; Führungskr?fteentwicklung; Zwis
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-52854-5
isbn_ebook978-3-031-52854-5
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Nature Switzerland AG 20
The information of publication is updating

書目名稱Reflektierte Zielsetzung影響因子(影響力)




書目名稱Reflektierte Zielsetzung影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Reflektierte Zielsetzung網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Reflektierte Zielsetzung網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Reflektierte Zielsetzung被引頻次




書目名稱Reflektierte Zielsetzung被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Reflektierte Zielsetzung年度引用




書目名稱Reflektierte Zielsetzung年度引用學(xué)科排名




書目名稱Reflektierte Zielsetzung讀者反饋




書目名稱Reflektierte Zielsetzung讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:01:11 | 只看該作者
l than negative reactions. That is, while positive reactions may be experienced as general positivity, negative feelings are typically more differentiated and may be experienced, for example, as fear, anger, sadness, disgust, or guilt (e.g., Averill 1980; Ellsworth and Smith 1988).
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:20:27 | 只看該作者
Cheryl J. Traversl than negative reactions. That is, while positive reactions may be experienced as general positivity, negative feelings are typically more differentiated and may be experienced, for example, as fear, anger, sadness, disgust, or guilt (e.g., Averill 1980; Ellsworth and Smith 1988).
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:44:52 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:45:10 | 只看該作者
Cheryl J. Traversich are in turn ‘seen’ in their touching of that organ — it also, and to a greater degree, points to the continuum between feeling as touch and feeling as an affective form of knowledge. Gloucester ‘knows’ Lear, because in sensing him . eyes, he feels his presence within himself; this feeling is not
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:07:57 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:08:34 | 只看該作者
Cheryl J. Traverss, one can come to press ahead into the actualization of some concrete possibility, thereby coming to project oneself into this specific possibility—thereby coming to be this possibility. On this basis, I come back to the claim that the emotional responses by means of which a number of individuals p
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:55:47 | 只看該作者
Cheryl J. Traversacity to feelingly understand particular situations as being a certain way and therefore meriting and calling for certain sorts of responses. In this context, I coin the notion of acts of felt understanding. This discussion allows me to provide an overview of the contemporary debate on affective int
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:36:44 | 只看該作者
Cheryl J. Travers discussion, I introduce two notions: the notion of caring-with and the notion of feelings of being-together. I show that, leaving aside the image of some ‘fused feelings’, it is possible to develop an account of the phenomenon of collective affective intentionality that satisfies the two basic cond
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:40:57 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 08:43
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
金溪县| 西贡区| 山阳县| 石嘴山市| 工布江达县| 思南县| 张家口市| 西平县| 金沙县| 淮滨县| 无棣县| 黄梅县| 仁化县| 卢湾区| 木里| 沐川县| 商水县| 西乌| 罗甸县| 涿鹿县| 喜德县| 安平县| 南阳市| 长白| 广水市| 贺兰县| 永定县| 手游| 永嘉县| 云梦县| 香格里拉县| 博白县| 库尔勒市| 会昌县| 定安县| 余干县| 龙海市| 黑龙江省| 恭城| 城市| 天峻县|