找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning; A Comparative Study Margarita Pavlova,Madhu Singh Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022 The Editor(s) (i

[復(fù)制鏈接]
查看: 26225|回復(fù): 47
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:27:45 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning
副標(biāo)題A Comparative Study
編輯Margarita Pavlova,Madhu Singh
視頻videohttp://file.papertrans.cn/825/824073/824073.mp4
概述Solves problems in the analysis of green skills acquisition and utilisation through learning in enterprises.Clarifies the differences between green skills identification and recognition in the differe
叢書名稱Education for Sustainability
圖書封面Titlebook: Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning; A Comparative Study  Margarita Pavlova,Madhu Singh Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022 The Editor(s) (i
描述.This open access book looks into the roles and practices of small and micro-enterprises in formal and informal economies across seven countries and one territory in terms of how they contribute to environmental and sustainable development and green skills promotion. By taking into account the perspectives in these four sectors, catering, automotive, waste management and polyvinyl chloride production, this book maps environmental green practices in the region, identifying mechanisms used to assess existing skills (i.e. knowledge, skills and competencies), and ?evaluating the potential for green skills inclusion in recognition, validation and accreditation..
出版日期Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022
關(guān)鍵詞Green skills; Green economy; Workplace learning; Technical training; vocational education; Lifelong learn
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-19-2072-1
isbn_softcover978-981-19-2074-5
isbn_ebook978-981-19-2072-1Series ISSN 2367-1769 Series E-ISSN 2367-1777
issn_series 2367-1769
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2022
The information of publication is updating

書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning影響因子(影響力)




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning被引頻次




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning年度引用




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning年度引用學(xué)科排名




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning讀者反饋




書目名稱Recognizing Green Skills Through Non-formal Learning讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:03:06 | 只看該作者
hselwirkung zwischen den Elektronen berücksichtigt. Das Pauli-Prinzip und sein Zusammenhang mit der Symmetrie der Wellenfunktionen wird erl?utert und seine Verifizierung am Beispiel der Helium-Spektren aufgezeigt. Das Schalenmodell der Atome und die atomphysikalische Begründung des Periodensystems d
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:38:13 | 只看該作者
Margarita Pavlovatziehen, die der Anblick des Sternenhimmels auf den Beobachter ausübt. Die sich im Jahresrhythmus periodisch wiederholenden aber sonst scheinbar unver?nderlichen Konstellationen der Sterne wecken im Menschen ein Gefühl der Ewigkeit, und es ist deshalb nicht verwunderlich, dass der Himmel mit dem Sit
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:47:23 | 只看該作者
Margarita Pavlovatziehen, die der Anblick des Sternenhimmels auf den Beobachter ausübt. Die sich im Jahresrhythmus periodisch wiederholenden aber sonst scheinbar unver?nderlichen Konstellationen der Sterne wecken im Menschen ein Gefühl der Ewigkeit, und es ist deshalb nicht verwunderlich, dass der Himmel mit dem Sit
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:48:16 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:46:43 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:02:10 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:21:29 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:17:16 | 只看該作者
Margarita Pavlova,Madhu SinghSolves problems in the analysis of green skills acquisition and utilisation through learning in enterprises.Clarifies the differences between green skills identification and recognition in the differe
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:44:56 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 04:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
柳河县| 汉川市| 长岛县| 无棣县| 永州市| 宝应县| 来宾市| 安顺市| 青岛市| 会泽县| 富锦市| 临湘市| 高陵县| 邢台县| 长治市| 泗洪县| 江陵县| 隆回县| 博罗县| 凤山县| 都昌县| 宁国市| 南阳市| 灌南县| 二连浩特市| 甘德县| 库尔勒市| 穆棱市| 花莲县| 罗平县| 屏南县| 怀安县| 万山特区| 盐源县| 彭州市| 伊吾县| 通化市| 桃江县| 边坝县| 桓台县| 改则县|