找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Reading Uncreative Writing; Conceptualism, Expre David Kaufmann Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017 Flarf.affect

[復(fù)制鏈接]
查看: 52434|回復(fù): 37
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:56:32 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Reading Uncreative Writing
副標題Conceptualism, Expre
編輯David Kaufmann
視頻videohttp://file.papertrans.cn/823/822009/822009.mp4
概述Provides a new perspective on contemporary accounts of the lyric poem.Analyzes the often controversial points of view surrounding uncreative writing.Explores Neo-Conceptualist writings relationship wi
叢書名稱Modern and Contemporary Poetry and Poetics
圖書封面Titlebook: Reading Uncreative Writing; Conceptualism, Expre David Kaufmann Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017 Flarf.affect
描述.This book examines Uncreative Writing—the catch-all term to describe Neo-Conceptualism, Flarf and related avant-garde movements in contemporary North American poetry—against a decade of controversy. David Kaufman analyzes texts by Kenneth Goldsmith, Vanessa Place, Robert Fitterman, Ara Shirinyan, Craig Dworkin, Dan Farrell and Katie Degentesh to demonstrate that Uncreative Writing is not a revolutionary break from lyric tradition as its proponents claim. Nor is it a racist, reactionary capitulation to neo-liberalism as its detractors argue. Rather, this monograph shows that Uncreative Writing’s real innovations and weaknesses become clearest when read in the context of the very lyric that it claims to have left behind..
出版日期Book 2017
關(guān)鍵詞Flarf; affect theory; aesthetic theory; avant-garde poetry; racism and neo-conceptualism; anti-capitalist
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-62292-7
isbn_softcover978-3-319-87282-7
isbn_ebook978-3-319-62292-7Series ISSN 2634-6052 Series E-ISSN 2634-6060
issn_series 2634-6052
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
The information of publication is updating

書目名稱Reading Uncreative Writing影響因子(影響力)




書目名稱Reading Uncreative Writing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Reading Uncreative Writing網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Reading Uncreative Writing網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Reading Uncreative Writing被引頻次




書目名稱Reading Uncreative Writing被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Reading Uncreative Writing年度引用




書目名稱Reading Uncreative Writing年度引用學(xué)科排名




書目名稱Reading Uncreative Writing讀者反饋




書目名稱Reading Uncreative Writing讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:48:16 | 只看該作者
David Kaufmannssen (CK), fachdidaktisches Wissen (PCK) und p?dagogisches Wissen (PK) untersucht. Im folgenden Kapitel wird zun?chst auf den theoretischen Hintergrund zum Professionswissen in den Naturwissenschaften und die Entwicklung eines gemeinsamen Modells zur Testentwicklung eingegangen (vgl. Tepner, Borowsk
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:30:58 | 只看該作者
David Kaufmannnd sehr stabil, beeintr?chtigen schulische Leistungen und stellen für Lehrkr?ft e eine gro?e Herausforderung dar. Der vorliegende Beitrag beschreibt zwei Kooperationsprojekte (Universit?t zu K?ln Düsseldorf: Charlotte Hanisch, Uniklinik K?ln: Manfred D?pfner), die evidenzbasierte Strategien zum Umga
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:39:58 | 只看該作者
David Kaufmannierungen (Graphiken, Diagrammen etc.) kombiniert sind. Lehrkr?fte sollten die Text-/Bild-Integration von Schülerinnen und Schülern im Unterricht daher systematisch f?rdern. Dafür ben?tigen sie spezifische diagnostische und didaktische Kompetenzen. Ein auf diagnostischer und didaktischer Kompetenz ba
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:50:22 | 只看該作者
David Kaufmannhoch relevante Themen. Das Projekt ?Ausbildung und Verlauf von Erzieherinnen-Merkmalen (AVE)“ untersucht den Verlauf der Kompetenzentwicklung in der Ausbildung und bei Berufseintritt und nimmt dabei (a) die Eingangsvoraussetzungen der angehenden Fachkr?fte bei Ausbildungs-/studienbeginn, (b) den Ver
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:18:11 | 只看該作者
hoch relevante Themen. Das Projekt ?Ausbildung und Verlauf von Erzieherinnen-Merkmalen (AVE)“ untersucht den Verlauf der Kompetenzentwicklung in der Ausbildung und bei Berufseintritt und nimmt dabei (a) die Eingangsvoraussetzungen der angehenden Fachkr?fte bei Ausbildungs-/studienbeginn, (b) den Ver
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:42:08 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:53:26 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-319-62292-7Flarf; affect theory; aesthetic theory; avant-garde poetry; racism and neo-conceptualism; anti-capitalist
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:15:41 | 只看該作者
,The Author as Collector: Kenneth Goldsmith’s Aestheticism,jamin, Chapter?. looks at some of his most radical claims and shows that they do not hold up. It concludes that Goldsmith is an aesthete of the old school and that his writing works within—and maintains—the limited economy of cultural goods.
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:22:53 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-21 22:59
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
淮阳县| 宁津县| 延寿县| 盐山县| 封丘县| 十堰市| 丰城市| 德江县| 通山县| 桂林市| 武川县| 芜湖县| 砀山县| 句容市| 松江区| 武安市| 巧家县| 恩平市| 永顺县| 萝北县| 新平| 嵊州市| 石泉县| 山东省| 玉门市| 阳信县| 南和县| 五华县| 富川| 应城市| 海原县| 浙江省| 莱西市| 黄石市| 天水市| 芜湖市| 新昌县| 台前县| 南靖县| 罗山县| 周宁县|