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Titlebook: ReNew Marketing; 10 Instrumente zur S Uwe Greunke Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Wachstum.Innovation.Wettbewerbsanalyse.Kunde

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:19:38 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing
副標(biāo)題10 Instrumente zur S
編輯Uwe Greunke
視頻videohttp://file.papertrans.cn/822/821810/821810.mp4
概述10 Schritte, wie Marketing zum Wertsch?pfungstreiber im Unternehmen wird; so werden Sie und das Marketing-Team zum Innovator und respektierten Sparringspartner der Unternehmensleitung.Vermittelt die w
圖書(shū)封面Titlebook: ReNew Marketing; 10 Instrumente zur S Uwe Greunke Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Wachstum.Innovation.Wettbewerbsanalyse.Kunde
描述Es ist Zeit für eine ?nderung des Selbstverst?ndnisses des Marketings: Raus aus der Stagnation und Frustration hin zur Innovation. Dieses Buch - aus der Praxis geschrieben - zeigt in 10 Schritten, wie Sie die Gestaltungsm?glichkeiten im Marketing spürbar erweitern k?nnen. Es verdeutlicht, wie Sie mit jedem Schritt den Wandel noch aktiver gestalten k?nnen und so die Rolle des Marketing st?rken werden. Nehmen Sie diese Herausforderung an, werden viele der bisherigen Gewohnheiten infrage gestellt. Und das ist gut so. Steigen Sie ein in eines der spannendsten Ver?nderungsprojekte Ihrer Karriere: die Neuerfindung Ihres Marketings. So werden Sie und das Team zum Innovator und respektierten Sparringspartner für die Führungsebene des Unternehmens, um Wachstumschancen aufzuzeigen und die bisher nicht gehobenen innovativen Potenziale zu realisieren.?
出版日期Book 2017
關(guān)鍵詞Wachstum; Innovation; Wettbewerbsanalyse; Kundenn?he; Marktanalyse; Wertsch?pfung; Wertsch?tzung; Marketing
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-13981-0
isbn_softcover978-3-658-13980-3
isbn_ebook978-3-658-13981-0
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2017
The information of publication is updating

書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




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書(shū)目名稱(chēng)ReNew Marketing被引頻次學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:47:52 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:49:55 | 只看該作者
Uwe Greunkethe view of many, threatens a way of life. This argument actually implies that outsourcing represents a fair chance for the Third World to catch up and reverse-leverage through market economy. However, many in the Third World are also opposed to the global market economy from an opposite argument. T
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:51:13 | 只看該作者
Uwe GreunkeECM research, covering the foundations and methods of ECM im.This book collects ECM research from the academic discipline of Information Systems and related fields to support academics and practitioners who are interested in understanding the design, use and impact of ECM systems. It also provides a
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:11:36 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:47:46 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:33:28 | 只看該作者
Uwe Greunkeization, but the areas of application and how the systems are used and handled vary between enterprises. Technical standards and functional enhancements have further blurred the borders between the software sections, and the segmentation of the ECM market is complicated by the many different terms u
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:41:35 | 只看該作者
tions, product catalogues, Web pages, and many more—can be attributed to challenges that result from steadily increasing volumes of digital information that impede an efficient search for corporate documents and their maintenance and reuse. Past Information Systems (IS) research has discussed a numb
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:14:55 | 只看該作者
Uwe Greunke, and a mechanism to create a competitive advantage. Organizations began to see the real value of information and information technology in the mid-1980s. Forty years later, it’s time to leverage your ECRM program and cybersecurity strategy in the same way. .The main topics covered include the case
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:24:49 | 只看該作者
Uwe Greunke, and a mechanism to create a competitive advantage. Organizations began to see the real value of information and information technology in the mid-1980s. Forty years later, it’s time to leverage your ECRM program and cybersecurity strategy in the same way. .The main topics covered include the case
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