找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Quick Guide Sound Marketing; Wie Sie mit akustisc Paul Steiner Book 20211st edition Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv li

[復(fù)制鏈接]
樓主: ANNOY
11#
發(fā)表于 2025-3-23 13:09:07 | 只看該作者
Paul Steinerst decisively prefigured in legislation on compulsory attendance, state funding and inspection for schools. The infant education systems which these two forces spawned were consolidated in the early nineteenth century either by absolutist states in their final, sometimes ‘liberal’, hour, as in Pruss
12#
發(fā)表于 2025-3-23 16:13:30 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 19:25:30 | 只看該作者
Paul Steinerpport programs to underserved caregivers..Cultural, ethnic, and gender issues in conducting caregiver education and support groups..Utilization patterns (e.g., a key to understanding service needs)..E-health, telehealth, and other technological developments in caregiver services..Evaluating the effe
14#
發(fā)表于 2025-3-23 22:29:46 | 只看該作者
Paul Steinerg caregiver education and support groups..Utilization patterns (e.g., a key to understanding service needs)..E-health, telehealth, and other technological developments in caregiver services..Evaluating the effe978-1-4614-2813-8978-1-4419-8031-1Series ISSN 2192-340X Series E-ISSN 2192-3418
15#
發(fā)表于 2025-3-24 02:23:52 | 只看該作者
2662-9240 inien analysiert.?.?.Der Inhalt.Wahrnehmung und Wirkung akustischer Reize.Markenrecht - Die Klangmarke.Sound Marketing.Grenzen und Risiken von Sound Marketing.Ausblick.Experteninterviews.978-3-658-35094-9978-3-658-35095-6Series ISSN 2662-9240 Series E-ISSN 2662-9259
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:26:18 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 14:06:09 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-658-35095-6Multisensuale Markenführung; Multisensuales Marketing; Kauferlebnis; Retail; Akustische Reize; Sound Bran
18#
發(fā)表于 2025-3-24 18:44:16 | 只看該作者
19#
發(fā)表于 2025-3-24 20:22:15 | 只看該作者
Fazit und Ausblick,ewerb gegeneinander antreten, erfolgt Markendifferenzierung vermehrt über die Kommunikation. Die emotionale und erlebnisorientierte Differenzierung wird auf ges?ttigten M?rkten mit ihren qualitativ austauschbaren Produkten zum entscheidenden Erfolgsmerkmal.
20#
發(fā)表于 2025-3-25 03:15:13 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 12:46
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
勐海县| 乌鲁木齐县| 凤山县| 县级市| 邓州市| 连云港市| 依兰县| 香港| 开封市| 湖口县| 安宁市| 上饶市| 双辽市| 时尚| 金塔县| 竹山县| 普宁市| 克东县| 陈巴尔虎旗| 台北县| 丹凤县| 屯留县| 沅陵县| 兴山县| 厦门市| 北川| 华坪县| 壶关县| 池州市| 中卫市| 泾源县| 客服| 建宁县| 济南市| 庆安县| 祁阳县| 德昌县| 浠水县| 环江| 镇原县| 盐山县|