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Titlebook: Quantitative Modelle für das Strategische Management; Strukturierungspoten Kurt Heidenberger Book 1990 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 19

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:30:41 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management
副標(biāo)題Strukturierungspoten
編輯Kurt Heidenberger
視頻videohttp://file.papertrans.cn/781/780924/780924.mp4
叢書名稱Betriebswirtschaftliche Studien
圖書封面Titlebook: Quantitative Modelle für das Strategische Management; Strukturierungspoten Kurt Heidenberger Book 1990 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 19
出版日期Book 1990
關(guān)鍵詞Algorithmen; Entscheidungsunterstützungssysteme; Gesundheitswirtschaft; Implementierung; Kreislauf; Model
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-84113-2
isbn_softcover978-3-540-52216-4
isbn_ebook978-3-642-84113-2Series ISSN 0172-7982
issn_series 0172-7982
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 1990
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書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management影響因子(影響力)




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management被引頻次




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書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management年度引用




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management年度引用學(xué)科排名




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management讀者反饋




書目名稱Quantitative Modelle für das Strategische Management讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:55:30 | 只看該作者
Kurt Heidenbergere of that workshop was to analyse situations in which individual agents, who might be different from each other, interact and produce behaviour on the aggregate level which does not correspond to that of the average actor. This rupture with the well-established tradition of the “representative indiv
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:18:04 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:53:02 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:15:22 | 只看該作者
Kurt Heidenbergeraterials needed to teach a graduate or doctoral course.Featu.This book offers a practical guide to Agent Based economic modeling, adopting a “l(fā)earning by doing” approach to help the reader master the fundamental tools needed to create and analyze Agent Based models. After providing them with a basic
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:49:05 | 只看該作者
Kurt Heidenbergeraterials needed to teach a graduate or doctoral course.Featu.This book offers a practical guide to Agent Based economic modeling, adopting a “l(fā)earning by doing” approach to help the reader master the fundamental tools needed to create and analyze Agent Based models. After providing them with a basic
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:38:53 | 只看該作者
aterial incentives these markets provide. We have been told repeatedly by historians and by economists in the classical tradition that the ruling elite in the Middle Ages preferred to ignore market signals by consuming rather than investing the surpluses they extracted from the peasantry. Indeed, we
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:20:17 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:02:25 | 只看該作者
,Strategisches Management, Modellunterstützung und Gesundheitsplanung,es leistet für die Strategische Unternehmensführung z.B. Schrey?gg (1984) und eingeschr?nkt auf die Strategische Analyse z.B. Mauthe (1984). Mit Grundfragen einer, besonders auf strategischer Ebene relevanten, Wirtschafts- und Unternehmensethik befassen sich z.B. Lorenzen (1989) sowie Steinmann und L?hr (1989).
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:08:44 | 只看該作者
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