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Titlebook: Political Marketing and Management in Ghana; A New Architecture Kobby Mensah Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:06:23 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Political Marketing and Management in Ghana
副標(biāo)題A New Architecture
編輯Kobby Mensah
視頻videohttp://file.papertrans.cn/751/750197/750197.mp4
概述Offers total understanding of the new forms of political engagement in Ghana and the factors influencing its emergence.Illuminates the distinction between the technology-dominant form of political eng
叢書名稱Palgrave Studies in Political Marketing and Management
圖書封面Titlebook: Political Marketing and Management in Ghana; A New Architecture Kobby Mensah Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und
描述.This book focuses on the emergence of new frames of political engagement underpinned by concepts in marketing, management, and organisation. It goes beyond political electioneering and campaigning and considers business theories such as market research, segmentation, social media, brand architecture, and human resources. With contributions from a range of skilled experts, .Political Marketing and Management in Ghana.?emphasises and provides insights on the symbols-oriented approach of political campaigning in Africa, and distinguishes this from the technology-driven process of the west. Offering a total understanding of African politics and its supply and demand interactivity between key actors, this book is of great use to academics interested in political science, communications, marketing, and business and management..
出版日期Book 2017
關(guān)鍵詞branding; reputation; finance sourcing; cabinet administration; electoral politics; symbol approach
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-57373-1
isbn_softcover978-3-319-86146-3
isbn_ebook978-3-319-57373-1Series ISSN 2946-2614 Series E-ISSN 2946-2622
issn_series 2946-2614
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
The information of publication is updating

書目名稱Political Marketing and Management in Ghana影響因子(影響力)




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana被引頻次




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana年度引用




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana年度引用學(xué)科排名




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana讀者反饋




書目名稱Political Marketing and Management in Ghana讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:02:25 | 只看該作者
Kobby Mensahbleme; (b) Auswahl geeigneter Ausgangsprobleme, von denen aus Transfer geschehen kann; (c) Durchführung eines übertragungsprozesses von Ausgangsproblemen zum Zielproblem bezüglich verschiedener Komponenten der Probleme; (d) Generieren von L?sungen durch die übertragung.”
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:27:06 | 只看該作者
James B. AbugreInteraktion mit den Ergebnissen der empirischen Kognitionsforschung zu verbinden und sollen im Folgenden als .-Ans?tze bezeichnet werden.. Das Konzept dieser Ans?tze kann daher als eine Kombination kognitionstheoretischer und konstruktivistischer Ans?tze angesehen werden, wobei die grunds?tzliche er
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:35:43 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:57:11 | 只看該作者
Bedman Narteh,Kobby Mensah,Joyce Nyanzubleme; (b) Auswahl geeigneter Ausgangsprobleme, von denen aus Transfer geschehen kann; (c) Durchführung eines übertragungsprozesses von Ausgangsproblemen zum Zielproblem bezüglich verschiedener Komponenten der Probleme; (d) Generieren von L?sungen durch die übertragung.”
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:06:14 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:47:22 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:29:57 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:01:44 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:41:06 | 只看該作者
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