找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: ;

[復(fù)制鏈接]
樓主: 二足動物
11#
發(fā)表于 2025-3-23 12:51:38 | 只看該作者
Advances in Industrial Controlhttp://image.papertrans.cn/n/image/667564.jpg
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:10:39 | 只看該作者
978-981-16-3051-4The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:07:44 | 只看該作者
Pers?nlichkeitsmerkmaleDabei sind die Zusammenh?nge zwischen den einzelnen Pers?nlichkeitsbereichen in vielen Bereichen noch nicht gekl?rt, was nicht zuletzt damit zusammenh?ngt, dass mit den unterschiedlichen Pers?nlichkeitsbereichen h?ufig auch gesonderte Forschungstraditionen und Pr?missen verbunden sind.
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:23:41 | 只看該作者
Book 2017n der Grundschulforschung in den Vordergrund. Diskutiert wird dabei, welche Bedeutung die derzeit zu beobachtende Praxis der Individualisierung von Unterricht für Schulkonzepte, Lehrerprofessionalit?t und Schülerhandeln hat, wie sie sich am übergang in die Grundschule und unter Bedingungen der Jahrgangsmischung gestaltet..
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:45:05 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 09:18:41 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 14:35:07 | 只看該作者
Georgy S. Levit,Uwe Hossfeldts are reviewed, including haplotype number, haplotype diversity and haplotype partition tests. We focus on incomplete sweeps, where recombination between the selected locus and a given marker allows for several preexisting neutral lineages to survive the sweep and for some preexisting genetic varia
18#
發(fā)表于 2025-3-24 16:53:55 | 只看該作者
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:00:58 | 只看該作者
Susan M. Melancony of theory, research paradigms, and data, which, with dil1iculty, ean be managed by a reader interested in imagery. Further, ment. al i lllagery appears to be an important construct in fields such as perception, memory, learning, thinking, motor behavior, cognitive development, and so on. With the
20#
發(fā)表于 2025-3-24 23:54:44 | 只看該作者
P. J. B. Hart to, the relationships between knowledge of content, teaching and learning in ways that attest to practice as being complex and interwoven. Yet attempting to capture teachers’ professional knowledge is difficult because the critical links between practice and knowledge, for many teachers, is tacit.P
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 17:09
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
离岛区| 金门县| 久治县| 阿尔山市| 偏关县| 仲巴县| 康马县| 交城县| 额敏县| 木兰县| 宝山区| 河北省| 景泰县| 鹿泉市| 汝南县| 邹城市| 太谷县| 新竹市| 昌宁县| 辽宁省| 简阳市| 辽阳市| 怀集县| 石景山区| 应城市| 渭源县| 福州市| 和硕县| 新闻| 德州市| 禄丰县| 武乡县| 合肥市| 双辽市| 深水埗区| 泸水县| 防城港市| 安顺市| 波密县| 惠水县| 临夏市|