找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Pedagogische adviezen voor speciale kinderen; Prakt.hb.prof.opvoed Trix Lieshout Textbook 2009Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2009

[復(fù)制鏈接]
查看: 46520|回復(fù): 35
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:30:38 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen
副標(biāo)題Prakt.hb.prof.opvoed
編輯Trix Lieshout
視頻videohttp://file.papertrans.cn/743/742940/742940.mp4
概述Geeft praktische suggesties voor de aanpak van gedragsproblemen.Vormt een naslagwerk.Zorgt dat je up-to-date bent over de nieuwste behandelwijzen
圖書封面Titlebook: Pedagogische adviezen voor speciale kinderen; Prakt.hb.prof.opvoed Trix Lieshout Textbook 2009Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2009
描述.Pedagogische adviezen voor speciale kinderen gaat over speciale, bijzondere, maar complexe kinderen en jongeren, die hun opvoeders soms voor grote problemen kunnen stellen. Naast een beschrijving van hun gedragsproblemen geeft de auteur praktische suggesties voor de aanpak hiervan. De kern van die aanpak is gelegen in de bereidheid van de beroepsopvoeder om áchter het probleemgedrag te willen kijken en reeds bestaande positieve gedragingen uit te breiden. Hierdoor past dit boek in de trend van de tegenwoordige hulpverlening om vooral oplossingsgericht en niet zozeer probleemgericht te handelen. Deze aanpak biedt meer openingen en perspectief in problematische opvoedingssituaties. .Door zijn eenduidige opbouw is het boek zowel een praktisch handboek als een naslagwerk. Van alle problemen worden steeds dezelfde vragen beantwoord. In de elf hoofdstukken van deel II staat steeds beschreven: hoe ziet het probleem eruit volgens het psychiatrische DSM-IV classificatiesysteem, wat zijn mogelijke oorzaken, wat zijn mogelijke behandelingsvormen, wat is de prognose, wat de concrete verschijningsvormen van het probleem in een klas of groep en wat zijn dan mogelijke handelingssuggesties..In de
出版日期Textbook 2009Latest edition
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-6891-4
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2009
The information of publication is updating

書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen影響因子(影響力)




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen被引頻次




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen年度引用




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen年度引用學(xué)科排名




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen讀者反饋




書目名稱Pedagogische adviezen voor speciale kinderen讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:50:08 | 只看該作者
第142940主題貼--第2樓 (沙發(fā))
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:56:56 | 只看該作者
板凳
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:05:23 | 只看該作者
第4樓
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:27:56 | 只看該作者
5樓
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:41:05 | 只看該作者
6樓
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:52:57 | 只看該作者
7樓
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:04:30 | 只看該作者
8樓
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:20:18 | 只看該作者
9樓
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:32:39 | 只看該作者
10樓
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-12 07:09
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
苍南县| 福鼎市| 沂源县| 师宗县| 旌德县| 师宗县| 云安县| 襄垣县| 娱乐| 德庆县| 宁夏| 巴林左旗| 正蓝旗| 额尔古纳市| 麟游县| 锡林浩特市| 九寨沟县| 兰州市| 吴川市| 余干县| 涡阳县| 鄂托克旗| 永仁县| 湘潭市| 东阳市| 张北县| 双柏县| 柳林县| 峨眉山市| 沙田区| 岳西县| 敦煌市| 兴和县| 宣恩县| 本溪| 安达市| 遂宁市| 昌平区| 西乌珠穆沁旗| 内江市| 沅陵县|