找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Organisationen optimieren?; Jahrbuch Organisatio Susanne Maria Weber,Claudia Fahrenwald,Andreas Sch Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/

[復(fù)制鏈接]
樓主: 解毒藥
11#
發(fā)表于 2025-3-23 11:04:17 | 只看該作者
12#
發(fā)表于 2025-3-23 14:41:29 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:12:47 | 只看該作者
Optimierung von Organisationen. Methoden der Kontingenzerzeugung zwischen moderater und radikaler Dion (evaluating, improvising, bricolage, and experimenting) are distinguished regarding their intended deviation from the status quo. In this context, the article ties in with James March’s distinction between exploitative and explorative organizational learning.
14#
發(fā)表于 2025-3-24 00:19:55 | 只看該作者
Projektarbeit als Instrument zur Optimierung schulorganisatorischer Strukturentrument of projects coupled with digitalization with reference to the discourse of organizational pedagogy. Finally we are discussing how the organization of learning can be optimized with the organizational principle of project work.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:48:24 | 只看該作者
2512-1170 ischen BildungsforschungDer Ruf nach Optimierung als Modus des Organisierens ist allenthalben zu vernehmen. Aber ist Optimierung eine p?dagogisch sinnvolle oder aus erziehungswissenschaftlicher Sicht eher kritisch zu beurteilende organisationale Strategie? Das Buch geht dieser Frage nach und spannt
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:55:09 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 12:14:47 | 只看該作者
Hochschulen optimieren durch gesellschaftliches Engagement? (Inter-)organisationale Lernherausfordersocial engagement of universities using the example of service learning and then places it in the context of organizational pedagogical lines of discussion. The focus is on the question to what extent universities can be ‘optimized‘ through social engagement and which (inter-)organizational learning challenges are associated with this.
18#
發(fā)表于 2025-3-24 15:47:41 | 只看該作者
Organisationen OPTIMIEREN? Organisationsp?dagogische Sondierungen zum Optimierungsdiskurs. Eine Einfpunkt für erziehungswissenschaftliche Fragestellungen, Forschungsanliegen und Reflexionen“ dar. Den Auspr?gungen und zahlreichen Ambivalenzen dieser epochalen Signatur weiter auf die Spur zu kommen, war nicht nur das Anliegen des 27. DGfE Kongresses, sondern ist auch das Anliegen dieses Bandes. Hand
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:05:41 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-25 02:29:31 | 只看該作者
Optimierung durch Vernetzung? Bildungspolitische Programmatiken und organisationale Realit?tento optimize themselves in the sense of a learning organization. Today, day-care centers are also faced with transformational expectations of networking in order to improve the participation of children in society and to optimize themselves in this sense. In this paper, different types of networking
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 07:12
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
涟源市| 沙雅县| 尖扎县| 木兰县| 普兰店市| 呼伦贝尔市| 仙居县| 青铜峡市| 腾冲县| 叶城县| 灵石县| 鄂伦春自治旗| 阿尔山市| 三河市| 手游| 安陆市| 连州市| 黄冈市| 太仆寺旗| 拉孜县| 元江| 古浪县| 双牌县| 吉安县| 娄烦县| 威海市| 桦川县| 江北区| 安阳市| 基隆市| 石城县| 永靖县| 南安市| 三台县| 绥棱县| 西乌珠穆沁旗| 太康县| 古蔺县| 大冶市| 禹城市| 余江县|