找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Online beraten und verkaufen; So führen Sie Kunden Jan Helmut H?nle Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Vertrie

[復(fù)制鏈接]
查看: 38349|回復(fù): 45
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:19:59 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Online beraten und verkaufen
副標題So führen Sie Kunden
編輯Jan Helmut H?nle
視頻videohttp://file.papertrans.cn/702/701585/701585.mp4
概述So führen Sie Kunden mit pers?nlicher Betreuung zum Abschluss im Internet.Eine Anleitung für Verk?ufer beratungsintensiver Produkte - vom Versicherungsmakler bis zum Steuerberater.Mit Gespr?chsleitf?d
圖書封面Titlebook: Online beraten und verkaufen; So führen Sie Kunden Jan Helmut H?nle Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Vertrie
描述Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, in sieben Schritten Online-Kompetenz aufzubauen, um Kunden von überall aus zeit- und kostensparend zu beraten. Wer seine Kunden im Internet abholt und durch kompetente Online-Beratung zum Abschluss führt, wird künftig zu den Gewinnern geh?ren, insbesondere in der Finanzdienstleistungsbranche. Der Autor beschreibt, wie Sie das Internet als Sog-Instrument nutzen, den Kunden online durch den Verkaufsprozess führen und Ihren Web-Auftritt mit Telefonberatung kombinieren. Mit zahlreichen Checklisten, Gespr?chsbeispielen, praktischen Umsetzungshilfen und konkreten Tipps. Au?erdem: Todsünden, die Sie vermeiden sollten!.
出版日期Book 2017Latest edition
關(guān)鍵詞Vertrieb; Verkauf; Online-Verkauf; Online-Marketing; Direktvertrieb; Emotionale Kompetenz; Internetberatun
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-04842-6
isbn_ebook978-3-658-04842-6
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017
The information of publication is updating

書目名稱Online beraten und verkaufen影響因子(影響力)




書目名稱Online beraten und verkaufen影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Online beraten und verkaufen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Online beraten und verkaufen網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名




書目名稱Online beraten und verkaufen被引頻次




書目名稱Online beraten und verkaufen被引頻次學科排名




書目名稱Online beraten und verkaufen年度引用




書目名稱Online beraten und verkaufen年度引用學科排名




書目名稱Online beraten und verkaufen讀者反饋




書目名稱Online beraten und verkaufen讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:42:19 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:58:39 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:33:50 | 只看該作者
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:42:20 | 只看該作者
nvironment as it is embodied and multiply determined.Creates.Over a half of adults in the US, Canada, Australia and numerous European countries are now overweight or obese, a proportion that has risen sharply in the past two decades. Dominant biomedical explanations focus on the energy equation – an
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:23:04 | 只看該作者
Jan Helmut H?nlen the past two decades. Dominant biomedical explanations focus on the energy equation – an imbalance between energy intake and expenditure - and remedies focus on motivating individuals to restore the balance by eating better and being more active, or – in extreme cases – surgical intervention..?.Th
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:49:57 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:13:43 | 只看該作者
Jan Helmut H?nle, disinfection and also as transitional environments in recycling applications. Agriculture and agroforestry opportunities are abundant for water treated by wetland systems. Progressively, wetland use as a component in potable recycling may be more acceptable in areas as changing flow regimes impact
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:11:08 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:45:38 | 只看該作者
Jan Helmut H?nleuality constraints derive from the high salinity of groundwater and from pollution sources such as:untreated domestic sewage, fertilizers and pesticides from irrigation drainage, industrial effluents, and solid waste disposal. Wastewater treatment processes involving physico-chemical and biological
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-10 12:58
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
贺州市| 贵阳市| 阳曲县| 工布江达县| 桐城市| 沂南县| 仲巴县| 镶黄旗| 法库县| 栖霞市| 惠安县| 鄂州市| 宁波市| 宜宾市| 建阳市| 大宁县| 皋兰县| 德保县| 涞水县| 昭平县| 梁河县| 太和县| 阜平县| 突泉县| 曲阜市| 乡宁县| 珠海市| 迁安市| 平邑县| 昭通市| 乡宁县| 凤台县| 姚安县| 霸州市| 翁牛特旗| 乾安县| 济南市| 吉安市| 临江市| 余干县| 广丰县|