找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Net Kids; Die digitale Generat Don Tapscott Book 1998 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 1998 Beziehungsmarketi

[復(fù)制鏈接]
樓主: ambulance
31#
發(fā)表于 2025-3-26 23:28:39 | 只看該作者
978-3-409-19287-3Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 1998
32#
發(fā)表于 2025-3-27 04:50:09 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 06:59:31 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 12:02:41 | 只看該作者
Wie die Netz-Generation lernt,Wie Millionen anderer M?dchen in ihrem Alter auch, z?hlt Esra Korukcu aus Avanos in der Türkei Seilspringen und Fahrradfahren zu ihren liebsten Hobbys. Im Winter erlauben ihre verst?ndnisvollen Eltern Esra und ihren Schwestern das Rollschuhfahren im Wohnzimmer, ?aber wir dürfen natürlich nichts kaputtmachen.“
35#
發(fā)表于 2025-3-27 14:18:37 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 21:21:52 | 只看該作者
Don Tapscottat different. We stand in the case where no information on the test labels is available. We show that a simple renormalization of a good similarity function taking into account the test data allows us to learn classifiers more performing on the target distribution for difficult adaptation problems.
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:12:30 | 只看該作者
Don Tapscottidea is to perform a repeated learning by employ a topic splitting/pruning strategy, such that each learning phase is initialized with an informative situation derived from the previous phase..The performances of the proposed splitting and pruning strategies have been assessed from a twofold perspec
38#
發(fā)表于 2025-3-28 04:12:48 | 只看該作者
Don Tapscottthe forms of small groups and those of large groups, he contends that it is only in the interaction between two elements — which he terms the ‘dyad’ (.), and that of three, the ‘triad’ (.) — that the quantitative determination can be specified in numerical terms.
39#
發(fā)表于 2025-3-28 10:16:39 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 14:17:01 | 只看該作者
Don Tapscottorientierten Denker zu Gunsten einer genaueren Gruppierung der Werkphasen aufzuweichen bzw. mitunter ganz aufzugeben. Ziel ist es, weitere thematische Differenzierungen zu erm?glichen und Kontinuit?ten und Z?suren des Simmelschen Denkens m?glichst umfangreich nachzuzeichnen.978-3-476-05760-0
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 12:06
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
祁东县| 晋宁县| 泰州市| 兴化市| 正宁县| 三亚市| 理塘县| 富宁县| 和硕县| 台东县| 齐齐哈尔市| 姜堰市| 铜鼓县| 胶南市| 沂南县| 敦化市| 沅陵县| 建阳市| 清水河县| 通道| 庆阳市| 望城县| 梨树县| 湛江市| 达拉特旗| 稻城县| 沈阳市| 察哈| 榆社县| 西昌市| 靖边县| 祁门县| 中山市| 班戈县| 磐石市| 南康市| 阿荣旗| 辛集市| 绥芬河市| 南召县| 宣恩县|