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Titlebook: Nachfragerorientierte Produktgestaltung; Ein Ansatz auf Basis Andreas Herrmann Book 1996 Springer Fachmedien Wiesbaden 1996 Absatz.Kaufverh

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:42:30 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)Nachfragerorientierte Produktgestaltung
副標(biāo)題Ein Ansatz auf Basis
編輯Andreas Herrmann
視頻videohttp://file.papertrans.cn/661/660253/660253.mp4
概述K?uferorientiert produzieren und vermarkten
叢書(shū)名稱(chēng)neue betriebswirtschaftliche forschung (nbf)
圖書(shū)封面Titlebook: Nachfragerorientierte Produktgestaltung; Ein Ansatz auf Basis Andreas Herrmann Book 1996 Springer Fachmedien Wiesbaden 1996 Absatz.Kaufverh
出版日期Book 1996
關(guān)鍵詞Absatz; Kaufverhalten; Marketing; Markterfolg; Produktgestaltung
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-663-10859-7
isbn_softcover978-3-409-12811-7
isbn_ebook978-3-663-10859-7Series ISSN 0175-8802 Series E-ISSN 2945-8129
issn_series 0175-8802
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 1996
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書(shū)目名稱(chēng)Nachfragerorientierte Produktgestaltung影響因子(影響力)




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:14:20 | 只看該作者
Andreas Herrmannhe federal, L?nder, and local governments have sought to stem the violence with varying degrees of success. The chapter first describes the legal system that provides guidance to judges who must deal with breaches of the law. Second, the role of the police in maintaining law and order is discussed.
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:03:49 | 只看該作者
Andreas Herrmannion-represented worksites. The core of the 22 long-term RTW states was the Confederacy, cultural descendants of rigidly hierarchical agrarian feudal England. RTW laws buttress hierarchy and power imbalance which unions minimize at the worksite and by encouraging higher educational attainment, social
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:03:05 | 只看該作者
Andreas Herrmannsystem functioning of right-to-work and non-right-to-work st.This book discusses the socioeconomic effects of Right-to-Work (RTW) laws on state populations. RTW laws forbid requiring union membership even at union-represented worksites. The core of the 22 long-term RTW states was the Confederacy, cu
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:45:40 | 只看該作者
Andreas Herrmann human beings have .. The first claim centres on the idea that merely being human is itself of moral significance and that is hardly a peculiar notion nowadays. Most contemporary moralities, whether or not they think in terms of rights, recognise that being human makes one a member of the moral comm
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:07:26 | 只看該作者
Andreas Herrmann human beings have .. The first claim centres on the idea that merely being human is itself of moral significance and that is hardly a peculiar notion nowadays. Most contemporary moralities, whether or not they think in terms of rights, recognise that being human makes one a member of the moral comm
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:20:10 | 只看該作者
Die Bedeutung einer nachfragerorientierten Produktgestaltung für den Markterfolgelbar den Markt berührenden Entscheidungen an den Erfordernissen und Bedürfnissen der Verbraucher bzw. Bedarfstr?ger...“ verlangt.. Dieser Idee zufolge mu? ein Produzent seine Leistung darauf ausrichten, vorhandene und latente Wünsche der Abnehmer zu befriedigen, d. h. Güter und Dienste zur Erfüllun
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:39:28 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:17:42 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:19:14 | 只看該作者
Die individuelle Rekonstruktion der Realit?tr Verwendung resultierenden Nutzenkomponenten und die Werthaltung beurteilt. Dabei bringt jedes Konstrukt (Eigenschaft, Nutzenkomponente und Werthaltung) eine Facette der individuellen Erfahrung mit einzelnen Erzeugnissen zum Ausdruck. Diese theoretischen Begriffe bilden ein vielschichtiges Gefüge,
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