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Titlebook: Modular Functions of One Variable V; Proceedings Internat Jean-Pierre Serre,Don Bernard Zagier Conference proceedings 1977 Springer-Verlag

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樓主: Goiter
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發(fā)表于 2025-3-26 22:20:57 | 只看該作者
R. Paul Boesch D.O., M.S., F.A.A.P.de Anordnungen beschrieben. Weiterhin wirdin einem kurzen Abschnitt eine Einf}hrung in die BehandlungzeitvarianterSysteme gegeben. Die Darstellung wird durchzahlreiche Beispiele erg{nzt, die zum Teil durch Messungenan realisierten Systemen illustriert werden.Der in Vorbereitung befindliche zweite Ba
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發(fā)表于 2025-3-27 01:31:02 | 只看該作者
Autoregressive Deep Learning Models for Bridge Strain Predictionssfully predict the fluctuations of strain values. The authorities responsible for the function and management of the bridge, can feel confident to rely on these models in order to schedule in time proper maintenance works.
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發(fā)表于 2025-3-27 07:41:34 | 只看該作者
s, Haar measure, Peter–Weyl theory, Tannakian duality and basic Brauer theorems. The core of the book, its second and third parts, focus on the main examples, first in the continuous case, and then in the discr978-3-031-23819-2978-3-031-23817-8
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發(fā)表于 2025-3-27 11:28:05 | 只看該作者
Computer Vision for Capturing Floran the polar magnetic field. Other aspects of the magnetospheric substorm are similarly called ‘a(chǎn)uroral substorm,’ ionospheric substorm,’ etc. (Akasofu, 1968). The magnetospheric substorm represents a process in which plasma is accelerated and electric current is generated at the expense of the magnetic field energy stored in the magnetotail.
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發(fā)表于 2025-3-27 17:05:49 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-27 19:42:33 | 只看該作者
Stand der wissenschaftlichen Lebensstilforschung im Marketing,tensmuster werden durch Kultur, Werte, Resourcen, Symbole und Sanktionen beeinflu?t und beeinflussen wiederum das Konsumverhalten:?...models of consumer life styles.. will permit us to understand and predict various dimensions of consumer behavior, particularly purchase behavior.“
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