找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Media Rich Instruction; Connecting Curriculu Rosemary Papa Book 2015 Springer Science+Business Media New York 2015 changing learning theori

[復(fù)制鏈接]
查看: 42662|回復(fù): 56
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:03:08 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Media Rich Instruction
副標(biāo)題Connecting Curriculu
編輯Rosemary Papa
視頻videohttp://file.papertrans.cn/629/628914/628914.mp4
概述Chapters authored by leading experts.Focuses on diverse learners and diverse learning strategies.Examines the knowledge-to-learning practices driven by multimedia tools.Includes supplementary material
圖書(shū)封面Titlebook: Media Rich Instruction; Connecting Curriculu Rosemary Papa Book 2015 Springer Science+Business Media New York 2015 changing learning theori
描述.E-learning has brought an enormous change to instruction, in terms of both rules and tools. Contemporary education requires diverse and creative uses of media technology to keep students engaged and to keep up with rapid developments in the ways they learn and teachers teach..Media Rich?Instruction. addresses these requirements with up-to-date learning theory and practices that incorporate innovative platforms for information delivery into traditional areas such as learning skills and learner characteristics. Experts in media rich classroom experiences and online instruction delve into the latest findings on student cognitive processes and motivation to learn while offering multimedia classroom strategies geared to specific curriculum areas. Advances such as personal learning environments, gamification, and the Massive Open Online Course are analyzed in the context of their potential for collaborative and transformative learning. And each chapter features key questions and application activities to make coverage especially practical across grade levels and learner populations. Among the topics included:.Building successful learning experiences online..Language and literacy, readin
出版日期Book 2015
關(guān)鍵詞changing learning theories; curriculum instructional strategies and digital media; digital delivery pl
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-00152-4
isbn_softcover978-3-319-34305-1
isbn_ebook978-3-319-00152-4
copyrightSpringer Science+Business Media New York 2015
The information of publication is updating

書(shū)目名稱Media Rich Instruction影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Media Rich Instruction影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Media Rich Instruction網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Media Rich Instruction網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Media Rich Instruction被引頻次




書(shū)目名稱Media Rich Instruction被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Media Rich Instruction年度引用




書(shū)目名稱Media Rich Instruction年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Media Rich Instruction讀者反饋




書(shū)目名稱Media Rich Instruction讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:31:46 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:26:06 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:38:35 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:00:06 | 只看該作者
Chih-Hsiung Tu,Cherng-Jyh Yen,Laura E. Sujo-Monteswicklung. Durch Fortbildungsangebote und professionelle Beratung "vor Ort" werden die Einrichtungen unterstützt..Umfangreiche empirische Untersuchungen zur Proze?- und Produktevaluation untermauern die Erfahrungen in diesem - in Bezug auf die Anzahl der beteiligten Einrichtungen bisher gr??ten - Modellprojekt978-3-8100-3018-4978-3-322-80868-4
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:35:23 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:04:36 | 只看該作者
erden k?nnen. Lerntransfer bzw. die F?higkeit zum Transfer von erworbenem Wissen und F?higkeiten stellt somit eine zunehmend erfolgskritische Gr??e bzw. das zentrale Ziel von Ma?nahmen zum beruflichen Kompetenzerwerb dar (Bergmann 1999). Dies gilt auch für den Einsatz computer- und netzbasierter Med
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:32:22 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:29:54 | 只看該作者
Michael R. Sampsonet sowie in speziellen Con-tent-Repositorien, deren Selektion und kognitive Verarbeitung sowie Prozesse des Wissenserwerbs, die Organisation und Repr?sentation von Wissen und verfügbaren Wissensressourcen sowohl im Ged?chtnis als auch in Form externer Wissensrepr?sentationen sowie deren schnelle Ver
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:07:23 | 只看該作者
Vicki Ross,Jennifer Prior Ph.D.,Shannon Guerreroerden k?nnen. Lerntransfer bzw. die F?higkeit zum Transfer von erworbenem Wissen und F?higkeiten stellt somit eine zunehmend erfolgskritische Gr??e bzw. das zentrale Ziel von Ma?nahmen zum beruflichen Kompetenzerwerb dar (Bergmann 1999). Dies gilt auch für den Einsatz computer- und netzbasierter Med
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 22:40
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
浠水县| 阿荣旗| 南召县| 桦南县| 信丰县| 浮山县| 锡林浩特市| 泰来县| 霍山县| 公安县| 青川县| 江北区| 铜陵市| 舟曲县| 塔河县| 右玉县| 高碑店市| 乌海市| 阜康市| 云阳县| 九龙坡区| 山东省| 平阳县| 武山县| 普兰县| 巴楚县| 荣昌县| 阿拉善左旗| 肥乡县| 项城市| 龙泉市| 沐川县| 安阳市| 韩城市| 海阳市| 郯城县| 安宁市| 文登市| 武汉市| 长葛市| 丹棱县|