找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen; Eine empirisch‐inter Judit Hartkens Book 2018 Springer Fachmedien

[復(fù)制鏈接]
查看: 15820|回復(fù): 40
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:39:45 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen
副標(biāo)題Eine empirisch‐inter
編輯Judit Hartkens
視頻videohttp://file.papertrans.cn/628/627636/627636.mp4
概述Mathematikdidaktische Studie.Includes supplementary material:
叢書(shū)名稱Dortmunder Beitr?ge zur Entwicklung und Erforschung des Mathematikunterrichts
圖書(shū)封面Titlebook: Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen; Eine empirisch‐inter Judit Hartkens Book 2018 Springer Fachmedien
描述Judit Hartkens untersucht, wie Grundschulkinder sich im argumentativen Diskurs mit unterschiedlichen mathematischen Perspektiven und Standpunkten zu strukturellen Zusammenh?ngen auseinandersetzen. Die Autorin zeigt, dass diese mathematische Reflexion nicht allein mit vorherigen Lernprozessen verknüpft ist, sondern auch eine eigenst?ndige Gelegenheit für Mathematiklernen darstellen kann. Ihre Ergebnisse liefern Ansatzpunkte dafür, wie die F?higkeit zum Reflektieren über mathematische Zusammenh?nge in der Unterrichtspraxis konkret umgesetzt werden kann..
出版日期Book 2018
關(guān)鍵詞Wissenskonstruktion; Standpunktwechsel beim Mathematiklernen; Interaktion im Mathematikunterricht; Epis
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-18840-5
isbn_softcover978-3-658-18839-9
isbn_ebook978-3-658-18840-5Series ISSN 2512-0506 Series E-ISSN 2512-1162
issn_series 2512-0506
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2018
The information of publication is updating

書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen被引頻次




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen年度引用




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen讀者反饋




書(shū)目名稱Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chen讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:42:32 | 只看該作者
Judit Hartkensides a survey of educational models by some of the greatest thinkers of the West, while continually demonstrating that the two themes of politics and educationare inseparable..978-3-031-37385-5978-3-031-37383-1Series ISSN 2524-7166 Series E-ISSN 2524-7174
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:02:49 | 只看該作者
Mathematische Reflexion in argumentativ gepr?gten Unterrichtsgespr?chenEine empirisch‐inter
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:34:49 | 只看該作者
opted form of transition, and in so doing began distancing itself from the practical imperatives of representativeness, consent, and political competition. This shift presaged the reemergence of neopatrimonialism and its twin institutions of clientelism and presidentialism. The latter, which refers
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:36:28 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:22:56 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:07:52 | 只看該作者
Judit Hartkensvented a dispute about competing national imaginaries from unfolding on its stage. Indeed, the court has either refused to recognize as justiciable the claims advanced by litigants in military cases or censored challenges to the compulsory conscription system, thereby reinforcing the prescriptive di
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:11:15 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:19:37 | 只看該作者
Judit Hartkenseroux, Laffont and Monfort (1980,1984), Ito (1980), Quandt (1982,1988), Sneessens (1985) and Laroque and Salanie (1989). The purpose of the present investigation is to develop an econometric two-market disequilibrium model for Switzerland, concentrating on the markets for goods and labor. This intro
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:49:46 | 只看該作者
Judit Hartkensed from their work, but they were not strict ‘party members’ in any organisational sense and many of them were fully conversant with Western economics as it was being developed in Europe and America at the time. It should have been from this group of economists that any genuine alternative programme
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 13:54
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
揭阳市| 乾安县| 隆德县| 盐津县| 望城县| 南汇区| 临泽县| 舒城县| 买车| 高密市| 波密县| 台州市| 永平县| 杨浦区| 成都市| 广宗县| 垣曲县| 永康市| 浦东新区| 同心县| 南溪县| 延川县| 秦皇岛市| 镇坪县| 茂名市| 云阳县| 富民县| 潼关县| 德江县| 凌云县| 灵川县| 仙游县| 克山县| 乐平市| 莒南县| 赣州市| 兴文县| 车险| 新干县| 洛浦县| 利川市|