找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Martin Heidegger; Challenge to Educati Steven Hodge Book 2015 The Author(s) 2015 Enframing.Forgetfulness of being.Heidegger Dasein.Heidegge

[復(fù)制鏈接]
查看: 12167|回復(fù): 39
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:27:50 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Martin Heidegger
副標(biāo)題Challenge to Educati
編輯Steven Hodge
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624875/624875.mp4
概述Provides a convenient introduction to Heidegger for educators.Offers a summary of Heideggerian education research.Highlights challenges for 21st Century education.Provides fresh perspectives on key ar
叢書名稱SpringerBriefs in Education
圖書封面Titlebook: Martin Heidegger; Challenge to Educati Steven Hodge Book 2015 The Author(s) 2015 Enframing.Forgetfulness of being.Heidegger Dasein.Heidegge
描述.This book sets out to explore the challenge to education contained in Heidegger’s work. His direct remarks about education are examined and placed in the broader context of his philosophy to create an account of Heidegger’s challenge. Martin Heidegger is an undisputed giant of 20th Century thought. During his long academic career he made decisive contributions to philosophy, influencing a host of thinkers in the process including Arendt, Gadamer, Sartre, Merleau-Ponty, Derrida and Foucault. Heidegger inquired into the deepest levels of human being and its social, natural and technological contexts. Although he did not develop a systematic philosophy of education, his philosophical insights and occasional remarks about education make him an interesting and troubling figure for education. Heidegger is of interest to education for his contributions to our understanding of human being and its environment. Heidegger’s insights are troubling, too, for many of the assumptions of education. His critiques of humanism and the modern instrumental mindset in particular have significant implications. The work of scholars who have expanded on Heidegger’s remarks and those who have been influenc
出版日期Book 2015
關(guān)鍵詞Enframing; Forgetfulness of being; Heidegger Dasein; Heidegger Mitsein; Heidegger critique of modernity;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-19806-4
isbn_softcover978-3-319-19805-7
isbn_ebook978-3-319-19806-4Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X
issn_series 2211-1921
copyrightThe Author(s) 2015
The information of publication is updating

書目名稱Martin Heidegger影響因子(影響力)




書目名稱Martin Heidegger影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Martin Heidegger網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Martin Heidegger網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Martin Heidegger被引頻次




書目名稱Martin Heidegger被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Martin Heidegger年度引用




書目名稱Martin Heidegger年度引用學(xué)科排名




書目名稱Martin Heidegger讀者反饋




書目名稱Martin Heidegger讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:18:18 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:19:43 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:32:31 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:05:08 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:44:26 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:35:28 | 只看該作者
s entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. ?L?sungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen k?nnen auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden.?.Das Buch wurde also für alle geschrieben, die
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:10:22 | 只看該作者
Steven Hodges entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. ?L?sungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen k?nnen auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden.?.Das Buch wurde also für alle geschrieben, die
9#
發(fā)表于 2025-3-23 01:27:25 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:00:53 | 只看該作者
Steven Hodgeurückliegt, Neues entdecken. Hierbei helfen auch die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur...Dieses Buch wurde also für alle geschrieben, die Freude an der Mathematik haben oder verstehen m?chten, warum das Buch diesen Titel tr?gt. Es richtet sich auch an Lehrkr?
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-20 17:10
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
莲花县| 禄丰县| 门源| 临潭县| 五大连池市| 三明市| 隆子县| 温宿县| 鲁甸县| 澄迈县| 格尔木市| 龙里县| 梁河县| 嘉祥县| 固始县| 巩留县| 丹棱县| 开封县| 安岳县| 资阳市| 监利县| 桐乡市| 离岛区| 乳山市| 留坝县| 彭山县| 博湖县| 鱼台县| 阿巴嘎旗| 昭通市| 建阳市| 茶陵县| 嘉兴市| 郓城县| 陆川县| 将乐县| 喀喇沁旗| 水城县| 桂平市| 安徽省| 柘城县|