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Titlebook: Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche Verantwortung; Beitr?ge zu Corporat Helena Maria Lischka Book 2020 Der/die Herau

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:41:20 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche Verantwortung
副標(biāo)題Beitr?ge zu Corporat
編輯Helena Maria Lischka
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624777/624777.mp4
概述Erstmalige systematische Konzeptualisierung einer Corporate Digital Responsibility
圖書(shū)封面Titlebook: Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche Verantwortung; Beitr?ge zu Corporat Helena Maria Lischka Book 2020 Der/die Herau
描述Helena Lischka widmet sich der Konzeptualisierung gesellschaftlicher Verantwortung von Unternehmen vor dem Hintergrund der Digitalisierung. Dabei bezieht sie das bestehende Konzept der Corporate Social Responsibility (CSR) durch die Integration von Corporate Digital Responsibility (CDR) auf den digitalen Kontext und nimmt eine Einbettung von CDR in das Marketing vor.
出版日期Book 2020
關(guān)鍵詞Corporate Digital Responsibility; Corporate Social Responsibility; CDR; CSR; Digitalethik; Digital Privac
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-30736-3
isbn_softcover978-3-658-30735-6
isbn_ebook978-3-658-30736-3
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert durch Springer Fachmedien Wiesbaden
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書(shū)目名稱Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche Verantwortung影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche Verantwortung影響因子(影響力)學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:48:29 | 只看該作者
Helena Maria Lischkathe subtitle: “Proposals for Action.” This further complicates matters. To act successfully we must think past the individual subject matters within the complex sciences of biotechnology and consider the other multiple sciences and social and economic factors that affect biodiversity. We must also,
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:27:03 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:17:12 | 只看該作者
Helena Maria Lischkations (1)-(3) be satisfied. That is why Hadamard postulated that any "ill-posed" (improperly posed) problem, that is to say, one which does not satisfy conditions (1)-(3), is non-physical. Hadamard also gave the now classical example of an ill-posed problem, namely, the Cauchy problem for the Laplac
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:59:15 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:20:18 | 只看該作者
Helena Maria Lischkathat conditions (1)-(3) be satisfied. That is why Hadamard postulated that any "ill-posed" (improperly posed) problem, that is to say, one which does not satisfy conditions (1)-(3), is non-physical. Hadamard also gave the now classical example of an ill-posed problem, namely, the Cauchy problem for the Laplac978-0-387-96059-3978-1-4612-5280-1
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:11:57 | 只看該作者
tions (1)-(3) be satisfied. That is why Hadamard postulated that any "ill-posed" (improperly posed) problem, that is to say, one which does not satisfy conditions (1)-(3), is non-physical. Hadamard also gave the now classical example of an ill-posed problem, namely, the Cauchy problem for the Laplac
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:05:17 | 只看該作者
Marktorientierte Unternehmensführung und gesellschaftliche VerantwortungBeitr?ge zu Corporat
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:51:03 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:27:44 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-658-30736-3Corporate Digital Responsibility; Corporate Social Responsibility; CDR; CSR; Digitalethik; Digital Privac
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