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Titlebook: Marketing-Praxis; Ziele, Strategien, I Stephan Broda Book Nov 2002Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Distributionspolitik.Ko

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:39:05 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Marketing-Praxis
副標(biāo)題Ziele, Strategien, I
編輯Stephan Broda
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624531/624531.mp4
概述Marketing-Know-how für Quereinsteiger
圖書(shū)封面Titlebook: Marketing-Praxis; Ziele, Strategien, I Stephan Broda Book Nov 2002Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Distributionspolitik.Ko
描述Was tun, wenn man als Naturwissenschaftler, Mediziner oder Wirtschaftswissenschaftler im Unternehmen mit Marketingaufgaben betraut wird, ohne Vorkenntnisse zu besitzen?..Entlang der klassischen Marketingfelder bietet der erfahrene Profi und Dozent Stephan Broda eine kompakte und fundierte Anleitung, um sich kurzfristig und optimal auf einen Marktauftritt vorzubereiten...Ein Businessplan sowie ein Glossar mit allen wichtigen Marketingterms machen dieses Buch zu einem unverzichtbaren Leitfaden für alle Produktmanager und solche, die es werden wollen...Mit vielen visuell aufbereiteten, punktgenau ausgerichteten Beispielen...Dr. Stephan Broda ist Gastprofessor für Marketing an der Fachhochschule für Wirtschaft / Berlin School of Economics in Berlin. Zuvor war er als Global Research Manager bei der Schering AG t?tig.
出版日期Book Nov 2002Latest edition
關(guān)鍵詞Distributionspolitik; Kommunikation; Kommunikationspolitik; Kontrahierungspolitik; Management; Marketing;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-663-10735-4
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2002
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書(shū)目名稱Marketing-Praxis影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Marketing-Praxis影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Marketing-Praxis網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Marketing-Praxis網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:28:16 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:35:46 | 只看該作者
Stephan Brodahe publisher. Usually described by metadata with poor semantics, these datasets very often remain as “data silos”, with no explicit connection or data integration mechanism, making it difficult for the users to locate and interrelate relevant data sources. In contrast, the Semantic Web focuses on a
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:04:41 | 只看該作者
Stephan Broda incorporating data mining techniques and graph database functionalities, eventually proposing an analytical framework offering a plethora of domain specific analytics. For example, a virus outbreak analytics framework allowing health and government officials to make appropriate decisions.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:06:33 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:28:55 | 只看該作者
Stephan BrodaITRE’s ATT&CK matrix for enterprise is widely accepted as an effective topology for the APT behavior. In this paper, an ontology based approach to achieve data leakage prevention against APTs is proposed. The proposed approach correlates low-level event details with APT techniques and tactics define
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:52:16 | 只看該作者
Stephan Broda algorithms, is advantageous for the user. The user will then receive context sensitive information and additional suggestions that increases the speed, quality and efficiency of work. This paper aims at describing the design, developing and validation of an assistance system for semantic product da
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:48:58 | 只看該作者
Stephan Brodaational and individual development, to an increase of the mobility worldwide as well as to a higher transparency and recognition of competences and skills. Finally leading European initiatives on competence modelling are introduced and the current standardization activities are highlighted.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 04:56:00 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:52:21 | 只看該作者
Stephan Brodaare available within content of any RIS. This application also allows scientists a decentralized development of semantic vocabularies that guarantee a covering by this technique any new types of relationships. In the paper we discuss information objects, tools and services which are necessary for pr
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