找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten M?rkten; Computergestützte Si Heiko Kay Xander Book 2003 Deutscher Universit?t

[復制鏈接]
樓主: encroach
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:12:03 | 只看該作者
Heiko Kay Xandertology metadata model–to be used to make a semantic resource FAIR. Aligned and nourished with relevant FAIRness assessment state-of-the-art initiatives, our grid distributes 478 credits to the 15 FAIR principles in a manner which integrates existing generic approaches for digital objects (i.e., FDMM
32#
發(fā)表于 2025-3-27 03:48:58 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 08:50:01 | 只看該作者
Heiko Kay Xander a flexible dependency configuration using SPARQL or Databus Collections. The current vertical-sliced implementation supports format conversion within as well as mapping between RDF triples, RDF quads, and CSV/TSV files. We developed an evaluation strategy for the format conversion and mapping funct
34#
發(fā)表于 2025-3-27 10:45:18 | 只看該作者
data is used, including 1) discovery metadata, which allows the discovery of relevant scientific publications by browsing or query, 2) contextual metadata, which allows a) rich information on persons, organizations and other aspects associated with publications, b) interoperation among common metada
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:37:32 | 只看該作者
2945-8102 n Unternehmen abgeleitet und die Ergebnisse für die weitergehende Strategieplanung im eigenen Unternehmen genutzt werden k?nnen..978-3-8244-7790-6978-3-322-81481-4Series ISSN 2945-8102 Series E-ISSN 2945-8110
36#
發(fā)表于 2025-3-27 21:50:23 | 只看該作者
,Einführung,rientiert verhalten ... Aus Marketingsicht wird insbesondere die gestiegene Wertsch?tzung der natürlichen Umwelt auf Seiten der Nachfrager in Form einer erh?hten Sensibilisierung für Umweltfragen als ein Indiz für einen sich allm?hlich vollziehenden Ver?nderungsprozess in den Marktbedingungen aufge-
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:45:42 | 只看該作者
,Umweltorientierte Unternehmens- und Markteinführungsstrategien,bsatzpolitischen Instrumente (Kap. 2.4) n?her untersucht. Bevor auf die einzelnen Ablaufschritte bei der Umsetzung umweltorientierten Unternehmensverhaltens eingegangen wird, werden zun?chst die Einflussfaktoren, die die Wettbewerbsposition umweltorientierter Unternehmen determinieren, in einem theo
38#
發(fā)表于 2025-3-28 03:46:12 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 06:44
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
昌图县| 密云县| 柏乡县| 罗田县| 阜宁县| 苏尼特左旗| 新化县| 安徽省| 哈尔滨市| 茶陵县| 易门县| 苏尼特左旗| 华安县| 建德市| 通州区| 新丰县| 吉林省| 彭州市| 天津市| 麻阳| 共和县| 崇仁县| 兴仁县| 翁牛特旗| 邵东县| 班玛县| 岳普湖县| 舞钢市| 丘北县| 措勤县| 沈阳市| 常德市| 弥渡县| 彭山县| 孙吴县| 泽州县| 杨浦区| 睢宁县| 黑山县| 云霄县| 互助|