找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Marketing voor zorgverleners; Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007

[復(fù)制鏈接]
查看: 25167|回復(fù): 40
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:00:10 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Marketing voor zorgverleners
編輯Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624499/624499.mp4
叢書名稱Medicus & Management
圖書封面Titlebook: Marketing voor zorgverleners;  Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007
描述‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussi?ren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.
出版日期Book 2007Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-6380-3
isbn_softcover978-90-313-4970-8
isbn_ebook978-90-313-6380-3
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2007
The information of publication is updating

書目名稱Marketing voor zorgverleners影響因子(影響力)




書目名稱Marketing voor zorgverleners影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Marketing voor zorgverleners網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Marketing voor zorgverleners網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Marketing voor zorgverleners被引頻次




書目名稱Marketing voor zorgverleners被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Marketing voor zorgverleners年度引用




書目名稱Marketing voor zorgverleners年度引用學(xué)科排名




書目名稱Marketing voor zorgverleners讀者反饋




書目名稱Marketing voor zorgverleners讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:53:44 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:06:19 | 只看該作者
4 Zorgaanbod en klantwaardering,kgebied verwijzen we naar het standaardwerk . (2005) van De Vries jr. en Van Helsdingen. In dit hoofdstuk behandelen we de voor zorgmarketing relevante inzichten op het gebied van het dienstenaanbod, de kwaliteitsbeleving en de klantwaardering.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:05:31 | 只看該作者
8 Merkenbeleid en communicatie in de zorgsector, het commerci?le bedrijfsleven, wordt het merkdenken tegenwoordig in steeds meer sectoren toegepast. En wij verwachten dat de zorgsector daarop geen uitzondering zal maken. Sterker, juist in de zorgsector zijn de afgelopen jaren tal van nieuwe merken ge?ntroduceerd.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:32:36 | 只看該作者
Medicus & Managementhttp://image.papertrans.cn/m/image/624499.jpg
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:51:48 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:59:11 | 只看該作者
7 Zorgmarketingstrategie en -middelen,De marketingdoelen in een strategisch zorgmarketingplan worden in elk geval kwalitatief en waar mogelijk kwantitatief omschreven. Deze doelen geven aan waar de zorgaanbieder in marketingtermen op langere termijn naar streeft. De marketingdoelen kunnen worden gespecificeerd naar de belangrijkste zorg-doelgroepcombinaties.
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:47:18 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:06:39 | 只看該作者
‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussi?ren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers e
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:51:33 | 只看該作者
9 Epiloog,n doen. Dit boek biedt zorgverleners daarvoor handreikingen. Het is een inleiding op een nieuw vakgebied: zorgmarketing. Na een eerste lezing kan het boek fungeren als handleiding en naslagwerk bij het beantwoorden van marketingvraagstukken waarmee zorgverleners worden geconfronteerd.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-10 01:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
淮阳县| 濮阳县| 西华县| 宁晋县| 化德县| 汉沽区| 莲花县| 普安县| 峨山| 多伦县| 龙胜| 湟源县| 五大连池市| 灌云县| 新绛县| 广平县| 普兰店市| 乌拉特中旗| 永年县| 浪卡子县| 留坝县| 蒲江县| 嘉鱼县| 浙江省| 南充市| 中方县| 榆树市| 栾川县| 镇原县| 孟津县| 龙川县| 吐鲁番市| 淳安县| 登封市| 富蕴县| 屯门区| 阿克苏市| 共和县| 勐海县| 民丰县| 大厂|