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Titlebook: Marketing für Regionen; Anwendungsm?glichkei Steffen Spie? Textbook 1998 Springer Fachmedien Wiesbaden 1998 Marketing.Marketing-Konzept.Reg

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樓主: papyrus
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發(fā)表于 2025-3-23 10:20:28 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-23 17:30:17 | 只看該作者
Steffen Spie?eighboring bodies of water. In the Nottaway-Broadback-Rupert region, where lakes and rivers display a wide range of physical and chemical properties, higher fish Hg concentrations were usually found in bodies of water with high organic content as described by color and concentrations of tannins, as
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發(fā)表于 2025-3-23 20:42:14 | 只看該作者
Steffen Spie?erences are attributed to the biomagnification of MeHg in the food web with the biomagnification factor between two adjacent trophic levels being about 3. Two principal factors control the contamination of predators at the top of the food chain: (1) the bioavailability of Hg to lower trophic levels
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發(fā)表于 2025-3-23 23:07:31 | 只看該作者
Steffen Spie?erences are attributed to the biomagnification of MeHg in the food web with the biomagnification factor between two adjacent trophic levels being about 3. Two principal factors control the contamination of predators at the top of the food chain: (1) the bioavailability of Hg to lower trophic levels
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發(fā)表于 2025-3-24 04:58:18 | 只看該作者
ean Union in particular, its policy-makingstructure and practice are critically analysed, in order to developfeasible and viable guidelines for long-, medium- and short-term EUpolicy measures. .The results of this exercise are then applied to the three heavymetals. In each of these three chapters, a
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發(fā)表于 2025-3-24 10:02:25 | 只看該作者
Steffen Spie?c interests and, hence, in their own way, add further to the confusion and obscurity of the debate. Only a few years ago, mercury (978-3-642-64282-1978-3-642-60160-6Series ISSN 1863-5520 Series E-ISSN 1863-5539
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發(fā)表于 2025-3-24 13:06:32 | 只看該作者
,Regionenmarketing in Thüringen,gedankliches Referenzmodell entstanden, das der Praxis Anregung und Orientierung bei der Gestaltung von Regionenmarketingkonzeptionen geben kann. Aus der Perspektive dieses gedanklichen Referenzmodells heraus kann darüber hinaus eine Bewertung des Standes der Regionenmarketingrealisierung in der Praxis erfolgen.
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發(fā)表于 2025-3-24 15:15:50 | 只看該作者
Schlussbetrachtung,ie Herausforderungen des Standortwettbewerbs darstellt. Insofern ergibt sich die Aufgabe, durch übertragung des unternehmerischen Marketing-Denkens mit seinen Erkenntnissen und Methoden eine Regionenmarketingkonzeption zu entwickeln.
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發(fā)表于 2025-3-24 21:40:24 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 01:10:15 | 只看該作者
ert. Steffen Spie? untersucht M?glichkeiten und Grenzen des Marketing zur Profilierung von Regionen im Wettbewerb um Investoren, Arbeitskr?fte und Touristen. Auf Basis des Transaktionsansatzes entwickelt er durch Analogiebildung zum Business-Marketing eine Marketingkonzeption für Regionen. Dadurch i
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